زیبایی های شهر کرابی

به گزارش تور چین ارزان، بیشتر گردشگران تور تایلند به جای این که به شهر کرابی سفر کنند، مقصد سفر خود را از بین شهرهایی همچون پوکت، پاتایا و یا بانکوک انتخاب می‌کنند، بنابراین در این مقاله شما را با جاذبه‌هایی از شهر کرابی آشنا خواهیم کرد تا بیشتر به زیبایی‌های شهر کرابی پی ببرید.

زیبایی های شهر کرابی

بازدید از تپه Kanab Nam در تور تایلند

سمبل کرابی جایی و چیزی نیست جز این تپه ی زیبا. در عین حال جایگاه آن در کنار ساحل های سفیدی است که آب های نیلگون آن را زیباتر کرده اند. اگر در بندر شهر کرابی باشید کافیست سوار قایق شوید و بعد از 15 دقیقه به این مکان برسید. اگر در تور تایلند به بازدید این جاذبه بروید، ابتدا به پله‌هایی خواهید رسید که زیاد هستند، اما با ید به شما بگوییم که این کار ارزش دارد. در ادامه می توانید غارهایی در تپه مشاهده کنید که با سنگ های استالاکتیت تزیین شده اند. این سنگ ها به طور طبیعی غار را زینت داده اند. می گویند در این غار ها، بقایایی از انسان های نخستین یافته اند که نشان از قدمت و طول عمر آن دارد.

بازدید از گورستان حلزون (Susaan Hoi) در تور تایلند

اگر از گورستان ها می ترسید و نام گورستان حلزون شما را شکه کرده است کافیست سری به گورستان حلزون بزنید تا نظرتان در مورد این نام تغییر کند. از کرابی تا این گورستان حدودا 20 کلیومتر فاصله است اما اگر در شهر Ban Laem اقامت دارید در 17 کیلومتری این گورستان قرار دارید. گفته می شود این گورستان از 3 گونه عجایب طبیعی جهان می باشد.داستان این گورستان با سایر گورستان ها فرق دارد در واقع اینجا انباری از حلزون های مرده مشاهده می شوند که به دلیل سیل مهیت 75 میلیون سال پیش این حلزون ها به این منطقه آورده شدند تا زندگی خود را از سر گیرند و بعد از مردن یک جاذبه طبیعی تشکیل دهند که شما از آن ها دیدن کنید.

بازدید از معبد ببر در تور تایلند

به نزدیکی این معبد بروید تا علت نام گذاری آن را بدانید. در واقع چین خوردگی هایی که این صخره در نزدیکی معبد به خود گرفته شبیه پنجه های ببر است. برای دیدار از این معبد کافیست به سه کیلومتری شمال شرقی کرابی بروید. کوهستان میزبان این منطقه یک منطقه خاموش و ساکت است که عبادت در آن لذت بخش است. حدود 250 راهب و راهبه در این منطقه به زندگی می‌پردازند.

انتشار: 11 دی 1396 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 55

به "زیبایی های شهر کرابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیبایی های شهر کرابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید