سورپرایز مجیدی پس از تعطیلات، استقلال با ترکیبی متفاوت مقابل نساجی

به گزارش تور چین ارزان، به گزارش خبرنگاران، از هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر تیم استقلال صدرنشین مسابقات در تهران میزبان نساجی است که در صورت پیروزی در این بازی می تواند صدرنشینی اش را تداوم ببخشد.

سورپرایز مجیدی پس از تعطیلات، استقلال با ترکیبی متفاوت مقابل نساجی

آبی پوشان از 4 بازی گذشته خود صاحب 3 پیروزی، یک مساوی، بدون شکست، 5 گل زده، یک گل خورده و 10 امتیاز هستند و عملکرد این تیم در بازیهای گذشته قابل قبول بوده و منجر به کسب رضایت هواداران و پیشکسوتان این باشگاه شده است.

مجیدی با استفاده از تعطیلات دو هفته ای لیگ که به دلیل انجام بازیهای ملی اعمال شده بود، تیمش را با تدارک بهتری برای ادامه رقابتها آماده کرده است تا با تدوام نتایجی خوب، همچنان در قالب یک مدعی باقی بماند.

احتمال اینکه مجیدی در ترکیب تیمش نسبت به بازیهای گذشته تغییراتی اساسی ایجاد کرده و نساجی را شگفت زده کند، زیاد است. در مدت تعطیلات شرایط بازیکنان تغییر کرده و برخی بازیکنان با رسیدن به فرم ایده آل توانسته اند خود را به تفکرات مجیدی نزدیک کرده تا شانس استفاده از آنها مقابل نساجی بالا برود.

دیدار تیم های استقلال و نساجی از هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر از ساعت 18 روز جمعه 28 آبان در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2186

به "سورپرایز مجیدی پس از تعطیلات، استقلال با ترکیبی متفاوت مقابل نساجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سورپرایز مجیدی پس از تعطیلات، استقلال با ترکیبی متفاوت مقابل نساجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید