ششمین کاروان روایت فتنه به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می شود

به گزارش تور چین ارزان، ششمین کاروان دانشجویی روایت فتنه، با عنوان یادمان شهید راه روشنگری و راوی مقاومت هسته ای، شهید مطلبی فردا سه شنبه 9 دی برگزار می شود.

ششمین کاروان روایت فتنه به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران ششمین کاروان دانشجویی روایت فتنه، با عنوان یادمان شهید راه روشنگری و راوی مقاومت هسته ای و با شعار #نه-به-وطن-فروشی، فردا (سه شنبه 9 دی 99) برگزار می گردد و از صفحه مجازی این مجموعه به صورت زنده پخش خواهد شد.

در این برنامه که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد، دانشجویان در نقاطی از شهر تهران که در فتنه های سال های اخیر، چون فتنه 88، 96 و 98 درگیر بوده اند، حضور می یابند و راویان و تحلیل گران به بازخوانی و تحلیل حوادث در مکان های مشخص شده می پردازند.

با توجه به برنامه ریزی های پیش بینی شده دانشجویان امسال در مکان هایی مانند مسجد و سردر دانشگاه تهران، مسجد لولاگر و سفارت فرانسه حضور خواهند یافت.

حمزه گرجه مسئول واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: مسئله فتنه تنها به وقایع بعد از انتخابات سال 88 خلاصه نشده و در این برنامه به غائله ها و فتنه های دیگر معاصر نیز پرداخته خواهد شد.

گفتنی است حرکت این کاروان دانشجویی روز سه شنبه 9 دی ماه ساعت 9 صبح از مسجد دانشگاه تهران آغاز می گردد که در فتنه 88 محل تقابل گروه های مختلف و یکی از پایگاه های مهم مبارزه دانشجویان انقلابی علیه فتنه گران بوده است.

دومین بازدید این کاروان، از سردر دانشگاه تهران خواهد بود که نمادی از نقش دانشگاه و دانشجویان در فتنه های گوناگون می باشد.

یکی دیگر از مکان های توقف این کاروان مسجد لولاگر تهران است که در انجا تحلیل گران و شاهدان عینی حادثه مسجد لولاگر پیرامون این حادثه و نیز نحوه ورود مردم به فتنه ها و تاثیر آن ها در خنثی سازی توطئه های دشمنان صحبت خواهند کرد.

حضور در مقابل سفارت فرانسه واقع در خیابان نوفل لوشاتو آخرین محل حضور کاروان روایت فتنه است و در انجا به نقش کشور های استعمارگر و مستکبر در ایجاد، گسترش و تقویت فتنه های داخلی و حمایت از افرادی، چون روح الله زم پرداخته خواهد شد.

لازم بذکر است امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت نکات بهداشتی، افراد حاضر در کاروان کاهش یافته و پروتکل های بهداشتی به صورت کامل رعایت خواهد شد.

همه مردم عزیز می توانند از طریق صفحه مجازی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با این کاروان همراه باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1702

به "ششمین کاروان روایت فتنه به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ششمین کاروان روایت فتنه به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید