شیخ، ارسلان و قایدی؛ مجیدی همه مهاجمانش را می خواهد

به گزارش تور چین ارزان، به گزارش خبرنگاران، یکی از اصلی ترین نقاط قوت ماه های اخیر تیم استقلال، خط حمله پر قدرت این تیم است که کمتر تیمی در ایران و آسیا توان مهار آنها را دارد و به لطف همین خط حمله خطرناک بود که آبی پوشان در آسیا هم خودی نشان دادند و توانستند به عنوان صدرنشین گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا راهی مرحله بعدی رقابت ها شوند.

شیخ، ارسلان و قایدی؛ مجیدی همه مهاجمانش را می خواهد

استقلال در حالی برای مرحله بعدی رقابت ها به قرعه سخت الهلال عربستان برخورد نموده و برای عبور از سد این حریف پر قدرت و ثروتمند احتیاج به همه داشته هایش دارد و ممکن است در صورت تعلل، مهاجمان توانمندش را از دست بدهد.

شیخ دیاباته و ارسلان مطهری در انتها فصل قراردادشان به اتمام می رسد و مهدی قایدی نیز با پیشنهادات خوب و اغوا کننده ای از باشگاه های خارجی روبرو شده که این پیشنهادات می تواند زمینه ساز جدایی وی گردد.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال با تاکید بر حفظ قوای تهاجمی تیمش از مدیران این باشگاه خواسته تا نسبت به تمدید قرارداد با دیاباته و مطهری اقدام نموده و برای حفظ مهدی قایدی نیز همه کوشش خود را به خرج دهند.

مجیدی که راه سختی برای صعود از گروه مرگ در آسیا را طی نموده، دوست ندارد در آستانه ملاقات با الهلال اصلی ترین عوامل موفقیت تیمش را از دست بدهد. همچنین وی می خواهد با حفظ خط حمله قدرتمند تیمش، در فصل آینده رقابتهای لیگ برتر هم حضوری بسیار پر قدرت داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1946

به "شیخ، ارسلان و قایدی؛ مجیدی همه مهاجمانش را می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیخ، ارسلان و قایدی؛ مجیدی همه مهاجمانش را می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید