صدرنشینی پتربورو در روز آسیب دیدگی تفضلی

به گزارش تور چین ارزان، رایان تفضلی در ترکیب ثابت پتربورو نهاده شد اما بین دو نیمه تعویض شد. او به دلیل آسیب دیدگی جای خود را یورفرت ولزی داد تا ادامه بازی را از روی نیمکت تماشا کند.

صدرنشینی پتربورو در روز آسیب دیدگی تفضلی

به گزارش خبرنگاران ، بعد از شکست مقابل پورتسموث و واگذاری صدر جدول رده بندی به این تیم مشهور، پتربورو یونایتد به خانه گیلینگهام رفت تا برابر این تیم نه چندان قدرتمند بازی کند. دیداری که در استادیوم پرستفیلد برگزار گردید و با نتیجه 4 بر 2 به سود پتربورو به سرانجام رسید. گل های پتربورو را در این بازی، واکر، دمبله، تونی و کوکه به ثمر رساندند و البته ریلی و بیرن نیز برای گیلینگهام گل زدند. گل هایی که نتوانست مانع شکست میزبان گردد.

رایان تفضلی در ترکیب ثابت پتربورو نهاده شد اما بین دو نیمه تعویض شد. او به دلیل آسیب دیدگی جای خود را یورفرت ولزی داد تا ادامه بازی را از روی نیمکت تماشا کند. تفضلی این فصل یکی از بازیکنان کلیدی پتربورو بوده و نقش غیر قابل انکاری در کسب نتایج درخشان این تیم ایفا نموده. تفضلی با این 45 دقیقه، آمار دقایق حضورش در زمین را به 766 رساند. او در این دقایق، یک گل هم زده و در دفاع هم بازیکن تاثیرگذاری بوده.

پتربورو با این برد و با توجه به تساوی خانگی پورتسموث مقابل ویکامب واندرز، با 22 امتیاز صدر جدول را در اختیار گرفت و دوباره در رده نخست ایستاد. پورتسموث با 21 امتیاز نزدیک ترین تعقیب کننده پتربورو است و ساندرلند و دانکسترروورز نیز در رده های سوم و چهارم جدول قرار دارند.

12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 189

به "صدرنشینی پتربورو در روز آسیب دیدگی تفضلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدرنشینی پتربورو در روز آسیب دیدگی تفضلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید