سپیدرود برد یا ملوان باخت؟

به گزارش تور چین ارزان، برای جریان غالب رسانه (مین استریم) برد سپیدرود با مربی مشهورش در برابر ملوان که به لیگ یک رفته و ستاره ای ندارد سناریوی ارجح است و ناخواسته آن را پررنگ می نماید.

سپیدرود برد یا ملوان باخت؟

به گزارش خبرنگاران ، آرمن ساروخانیان ، در ساعات اخیر ویدیویی از رختکن سپیدرود وایرال گردیده که بازیکنان این تیم را در حال خواندن سرودی درباره علی کریمی نشان می دهد. سپیدرود توانست در انزلی فاتح دربی گیلان گردد و سنگ پرانی و حواشی بازی این برد را حماسی تر جلوه می نماید. ویدیو رختکن بهترین سرانجام بندی برای این ماجراست.

برای جریان غالب رسانه (مین استریم) برد سپیدرود با مربی مشهورش در برابر ملوان که به لیگ یک رفته و ستاره ای ندارد سناریوی ارجح است و ناخواسته آن را پررنگ می نماید. پس جزئیاتی که این داستان را نقض می نماید حذف یا کمرنگ می گردد و خط اصلی پررنگ. اگر بخواهیم واکنش رسانه ها به این بازی را در یک جمله خلاصه کنیم، چنین جمله ای خواهد بود: سپیدرود با کوچینگ کریمی توانست ملوان را در خانه اش شکست دهد.

در این خوانش اما واقعیت درون زمین کاملا فراموش گردیده. روی چمن استادیوم تختی، ملوان تیم برتر زمین بود و با بازیکنان جوانش موقعیت های زیادی ساخت. ملکی، دروازه بان سپیدرود پرکارترین بازیکن تیمش بود و تعداد واکنش هایش چند برابر دروازه بان رقیب.

تنها گل بازی نه روی یک حرکت تمرین گردیده سپیدرود که روی اشتباه مبتدیانه پوریا غلامی، مدافع ملوان زده شد که پاس به عقبش به غلامی رسید و و او با زیرکی یک پنالتی گرفت و خودش آن را به گل پیروزی تبدیل کرد. ملوان چه قبل از این گل و چه بعد از آن تیمی بود که بیشتر حمله می کرد و ابتکار بازی را در دست داشت.

پورغلامی که تیمش در لیگ یک به خاطر کسر امتیاز شرایط خوبی ندارد، نشان داد که با بازیکنان جوانش تیم خوبی ساخته و توانست در برابر حریف لیگ برتری نمایش خیلی خوبی داشته باشد. اگر ملوان در ترکیبش مهاجم فرصت طلبی مثل غلامی داشت، احتمالا سرنوشت بازی متفاوت می شد و طرفداران این تیم جمعه شب در بندر جشن صعود می گرفتند.

پس در یک جمله: ملوان به خودش باخت نه سپیدرود. کریمی فصل گذشته با حفظ سپیدرود در لیگ برتر عملکرد خوبی داشت و در آینده هم می تواند در این مسیر جدید پیشرفت کند، ولی بی انصافی است که رسانه ها عملکرد خوب ملوان در این بازی را نبینند و از کنار آن بگذرند. تیمی که هرچند از صندلی همیشگی اش فاصله گرفته و مسائل مالی زیادی دارد، ولی هنوز زنده است و می تواند فوتبال جذابی بازی کند.

11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 13 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 184

به "سپیدرود برد یا ملوان باخت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپیدرود برد یا ملوان باخت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید