مربی تیم هندبال مس: به آمادگی نسبی رسیده ایم، نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم

به گزارش تور چین ارزان، حمید صادقی گفت: برای حضور در مسابقات هندبال جام باشگاه های مردان آسیا به یک آمادگی نسبی رسیده ایم و نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم.

مربی تیم هندبال مس: به آمادگی نسبی رسیده ایم، نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم

سرمربی تیم هندبال مس کرمان در گفت و گو با خبرنگاران در مورد شرایط آمادگی تیمش برای حضور در جام باشگاه های آسیا اظهار کرد: ما با وجود سختی ها و سطح بالای مسابقات فرجه زمانی کمی برای تمرین داشتیم ولی با توجه به همه این مسائل توانستیم بازیکنان را به لحاظ آمادگی جسمانی و تمرینات تکنیکی و تاکتیکی به حد آمادگی مطلوبی برسانیم. هماهنگی لازم میان بازیکنان تیم به وجود آمده و به آمادگی نسبی رسیده ایم. هرچند که هنوز به آن آمادگی که مد نظرمان بوده نرسیده ایم. دلیل آن هم همان کوتاهی زمان بود.

صادقی گفت: چند روز قبل هم یک بازی محبت آمیز با تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون دیگر نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا انجام دادیم فارغ از نتیجه عملکرد هر دو تیم خوب بود. در این بازی می خواستیم ایرادها و نقاط ضعف و قدرت بازیکنان را بفهمیم تا در این مدت باقی مانده تا مسابقات درصدد برطرف آنها برآییم. از این جهت این مسابقه مثمرثمر بود. ایرادهای تیم تعیین شد و باید در تمرینات آنها را برطرف کنیم.

وی در مورد اولین مسابقه جام باشگاه های آسیا یعنی ملاقات مس کرمان و القطن یمن گفت: اولین ملاقات ما با تیم یمن است، ما شناختی کامل و 100 درصدی از این تیم نداریم. به مراتب هندبال ایران بالاتر از تیم یمنی است. اگر نسبت به هم بسنجیم شاید مسائل یمن بیشتر از ما باشد. البته چون تیم باشگاهی است اصلا قابل پیش بینی نیست و آنها می توانند بازیکن یاریی جذب نمایند. این موضوع سبب شده که نتوانیم بررسی خوبی از این تیم داشته باشیم اما در هر صورت ما نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم.

سرمربی تیم هندبال مس کرمان گفت: باید مقابل همه تیم ها با آمادگی کامل به میدان مسابقه برویم و این دیدگاه را داشته باشیم که هر تیمی که مقابل ما قرار می گیرد یک تیم خوب آسیایی است. این موضوع می تواند در موفقیت ما تاثیرگذار باشد. ما نبایستی هیچ حریفی را دست کم بگیریم. امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی را در این مسابقات کسب کنیم.

صادقی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه مس بازیکن یاریی و یا لژیونر برای حضور در این مسابقات به خدمت گرفته است گفت: لژیونر که نداریم اما چند بازیکن از لیگ هندبال ایران قبول کردند که ما را در مسابقات همراهی نمایند. این تنها کاری بوده که توانستیم انجام دهیم. از اینجا از تیم ها تشکر می کنم که بازیکنان در اختیار ما قرار گرفتند و به ما یاری خواهند کرد.

سرمربی تیم هندبال مس کرمان در ادامه در مورد زمان اعزام تیم به مسابقات جام باشگاه های آسیا گفت: مسابقات که 21 خرداد در جده عربستان شروع می گردد، طبق چیزی که آسیا اعلام نموده ما چهارشنبه 19 خرداد به جده عربستان اعزام می شویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 تیر 1400 بروزرسانی: 10 تیر 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1967

به "مربی تیم هندبال مس: به آمادگی نسبی رسیده ایم، نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی تیم هندبال مس: به آمادگی نسبی رسیده ایم، نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید