عبدی یک ماه و نیم است با تیم های بانوان کار می نماید

به گزارش تور چین ارزان، زحمات زیادی در این چند سال کشیده شده اما رقبای آسیایی ما جزو قوی ترین ها در دنیا هستند.به همین دلیل بحث این شد که به جوانان خودمان که مستعد هم هستند یاری کنیم تا پیشرفت نمایند و در این ورزش حرفه ای باشند

عبدی یک ماه و نیم است با تیم های بانوان کار می نماید

به گزارش خبرنگاران ،فدراسیون فوتبال امروز در سایت رسمی خود طی خبری بیان کرد حسین عبدی به عنوان مشاور با تیم های فوتبال بانوان ایران کار خواهد نمود اما این اتفاق حدود یک ماه و نیم قبل شروع شده و عبدی مدام در تمرینات تیم های بانوان حاضر می گردد و به مربیان و بازیکنان آنها آموزش می دهد.

عبدی در این باره گفت:این بحث برای چند ماه گذشته است که باید بروکراسی اداری طی می شد.موضوع این است که ما بتوانیم به قشر عظیمی از مردم ما که بیش از 50 درصد آن را بانوان تشکیل می دهند یاری کنیم.خیل عظیمی از این جمعیت را بانوان تشکیل می دهند که دوست دارند ورزش نموده و بخش عمده ای فوتبال بازی نمایند.

عبدی ادامه داد:زحمات زیادی در این چند سال کشیده شده اما رقبای آسیایی ما جزو قوی ترین ها در دنیا هستند.به همین دلیل بحث این شد که به جوانان خودمان که مستعد هم هستند یاری کنیم تا پیشرفت نمایند و در این ورزش حرفه ای باشند.

مربی سابق پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا شما در همه رده ها فعالیت خواهید کرد، گفت:بله، این یک پروسه است که می خواهیم با یک برنامه ریزی بلندمدت به نقطه ای که مدنظر است برسیم، رسیدن به این نقطه تازه اول راه است.کار سختی نیست اما به برنامه مستمر احتیاج دارد. ژاپن، کره، چین، تایلند این راه را طی نموده اند ما هم بهتر از این می توانیم طی کنیم.

3-220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 211

به "عبدی یک ماه و نیم است با تیم های بانوان کار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدی یک ماه و نیم است با تیم های بانوان کار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید