عذرخواهی جهانبخش از لغو کنسرت تورنتو

به گزارش تور چین ارزان، بابک جهانبخش، خواننده موسیقی پاپ، در صفحه شخصی اینستاگرامش متنی را قرار داد که در آن از مخاطبان و علاقه مندانش به دلیل بدقولی هایی که در مورد انتشار آلبوم جدید عذرخواهی کرد.

عذرخواهی جهانبخش از لغو کنسرت تورنتو

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

بابک جهانبخش، خواننده موسیقی پاپ، در صفحه شخصی اینستاگرامش متنی را قرار داد که در آن از مخاطبان و علاقه مندانش به دلیل بدقولی هایی که در مورد انتشار آلبوم جدید و پس از آن برگزاری کنسرت او در کانادا اجرا شده بود، عذرخواهی می کرد.

عذرخواهی جهانبخش از لغو کنسرت تورنتو

جهانبخش نوشت: من عذرخواهی می کنم از بابت اینکه فیلم گذاشتم و تایید کردم! من عذرخواهی می کنم از بابت اینکه اعتماد کردم و قول دادم! متاسفانه این روزها خواننده را می فرستند جلو تا جوابگوی اشتباهات و عدم محاسبات درست دیگران باشد! اون از وضع قول من سر آلبوم جدید که ما را به اون شکل ضایع کردن و بعد همه چی سر ما شکست و برخی عزیزان هر چی از دهنشون در اومد نثار بنده کردن… این هم از اینکه گفتن تبلیغ کنسرت کانادا رو تصویری برو حتما تا دوستان بدونن شما تو اون تاریخ هستی و باور کنن! دوستان عزیزم متاسفانه ویزای ما هنوز آماده نشده و قطعا به برنامه 3 اکتبر تورنتو هم نمی رسیم! خودم هم نمی دونم چه خبره و دیگه هم قولی نمی دم.

جهانبخش پیش از این در ویدئویی از علاقه مندان دعوت نموده بود که در کنسرت 3 اکتبر تورنتو کانادا شرکت نمایند.

منبع: خبر فوری
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1020

به "عذرخواهی جهانبخش از لغو کنسرت تورنتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عذرخواهی جهانبخش از لغو کنسرت تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید