تور فرانسه ارزان: فرانسه: گزینه هایی علیه استرالیا داریم

به گزارش تور چین ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، کلمان بونو وزیر امور اروپایی فرانسه می گوید که دولت پاریس در حال ارزیابی همه گزینه هایی است که می تواند از آنها در پاسخ به استرالیا از بابت لغو قرارداد دهها میلیارد دلاری خرید زیردریایی، استفاده کند. وی همزمان از انگلیس خواست به تعهدات پسابرگزیتی خود پایبند باشد.

تور فرانسه ارزان: فرانسه: گزینه هایی علیه استرالیا داریم

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

دولت کانبرا چهارشنبه گذشته همزمان با رونمایی از پیمان آکوس (AUKUS) میان استرالیا، آمریکا و انگلیس، قرارداد خرید زیردریایی های دیزلی-الکترونیکی از فرانسه را لغو و گفت که به جای آن، دست کم هشت فروند زیردریایی هسته ای از آمریکا و انگلیس می خرد.

اکنون بونو می گوید که پاریس نمی تواند تظاهر کند که هیچ اتفاقی نیفتاده است؛ رابطه با استرالیا بسیار سخت شده و فرانسه باید در پاسخ به کانبرا، دنبال گزینه هایی باشد.

فرانسه پیشتر سفرای خود را از واشنگتن و کانبرا فراخوانده و انگلیس را هم فرصت طلب توصیف نموده است. در این میان، اروپا به حمایت از پاریس برخواسته تا آنجا که اورزلا فن درلاین رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا می گوید رفتاری که با فرانسه صورت گرفت غیرقابل قبول است.

به گفته بونو، این اتفاق به کاهش هرچه بیشتر اعتماد به انگلیس در دوره پسابرگزیت منجر شد حال آنکه این کشور به بخش های از توافق تجاری با اتحادیه اروپا هم عمل ننموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2093

به "تور فرانسه ارزان: فرانسه: گزینه هایی علیه استرالیا داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: فرانسه: گزینه هایی علیه استرالیا داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید