فریبرزعسگری : به دنبال جمع آوری امتیازات المپیک از گرند پری هستیم

به گزارش تور چین ارزان، فریبرزعسگری سرمربی تیم ملی تکواندوی ایران بابیان این مطلب که بدنبال جمع آوری امتیازات المپیک از دل گرندپری هستیم تاکید دارد که قطعا باید در رقابت های چین تایپه عملکرد خوبی داشته باشیم.

فریبرزعسگری : به دنبال جمع آوری امتیازات المپیک از گرند پری هستیم

به گزارش خبرنگاران، فریبرزعسگری سرمربی تیم ملی تکواندوی ایران بابیان این مطلب که به دنبال جمع آوری امتیازات المپیک از دل گرندپری هستیم، می گوید: باید در رقابت های چین تایپه عملکرد خوبی داشته باشیم.

تیم ملی تکواندوی ایران با ترکیب آرمین هادی پور (وزن 58- کیلوگرم)، ابوالفضل یعقوبی و میرهاشم حسینی (وزن 68- کیلوگرم)، مهدی خدابخشی (وزن 80- کیلوگرم) و سجاد مردانی (وزن 80+ کیلوگرم) در رقابت های گرندپری چین تایپه حاضر می شود. فریبرزعسکری در خصوص شرایط تیم ملی تکواندو پیش از اعزام به مسابقات گرندپری چین تایپه می گوید:5 تکواندوکار ما از نظر فنی و آمادگی جسمانی شرایط ایده آلی دارند و تمرینات را طبق برنامه پیش بردیم و آماده حضور در این مسابقات هستیم. گرندپری محل جمع آوری امتیازات المپیک است و نباید این فرصت را از دست بدهیم.

عسگری در پاسخ به این سوال که چرا عاشورزاده و رجبی در این رقابت ها حضور ندارند، می گوید:فرزان و سعید از بازی های آسیایی جاکارتا آسیب دیدگی داشتند و بهتر بود مدتی به استراحت بپردازند. برنامه ریزی این مسابقات دست ما نبوده و نمی توانستیم روی این دو تکواندوکار ریسک کنیم، البته مهدی خدابخشی و میر هاشم حسینی هم از جاکارتا به تیم اضافه شدند، اما می توانند در مسابقات حضور پیدا نمایند.

سرمربی تیم ملی تکواندو با اشاره به اهمیت رقابت های گرندپری ادامه می دهد:این مسابقات در مسیر حرکتی ما واقع شده است و باید امتیاز های لازم برای کسب سهمیه المپیک توکیو را جمع کنیم. ملی پوشان ما در گرندپری روسیه هم عملکرد فنی قابل قبولی داشتند و امیدوارم درا ین مسابقات هم نتایج خوبی کسب کنیم.

عسکری در سرانجام با اشاره به شرایط فنی ایده آل سجاد مردانی معتقد است:سجاد در تمرینات شرایط بسیار خوبی داشت و امیدوارم هر آنچه که در تمرین از او دیدیم، در شیاپ چانگ پیاده کند تا بتواند بار روانی که روی او وجود دارد را کاهش دهد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 135

به "فریبرزعسگری : به دنبال جمع آوری امتیازات المپیک از گرند پری هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریبرزعسگری : به دنبال جمع آوری امتیازات المپیک از گرند پری هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید