فعالیت 20 درصدی اساتید دانشگاهی در زیست فناوری

به گزارش تور چین ارزان، رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی گفت: حدود 20 درصد از اعضای هیأت علمی این دانشگاه در حوزه زیست فناوری فعالیت می نمایند که باعث توسعه این رشته و شرکت های دانش بنیان و پارک های فناوری و مراکز رشد خواهد شد.

فعالیت 20 درصدی اساتید دانشگاهی در زیست فناوری

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا بدون ایلتس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

فرهاد یزدان دوست رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با اشاره به شعار و برنامه دانشگاه برای خدمات بیشتر به جامعه، گفت: حوزه هایی مانند زیست فناوری در سر لوحه خدمات دانشگاه قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه حدود 20 درصد از اعضای هیأت علمی دانشگاه در حال حاضر در زمینه های مرتبط با حوزه زیست فناوری مشغول به تحقیق هستند، اضافه کرد: این دانشگاه در حال حاضر نزدیک به 330 اعضای هیأت علمی دارد که امیدواریم در آینده فضای بهم پیوسته و تعاملی تعریف شده تری را در دانشگاه و با مجموعه های همکار، برای انسجام بیش از پیش در این مقوله پر اهمیت ببینیم.

یزدان دوست همچنین بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت های کاری پیشرو نظیر شرکت های دانش بنیان و پارک های فناوری و مراکز رشد برای توسعه فعالیت ها در این شاخه علمی تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 976

به "فعالیت 20 درصدی اساتید دانشگاهی در زیست فناوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 20 درصدی اساتید دانشگاهی در زیست فناوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید