فورد فروش خودروهای ساخت چینِ خود را در آمریکا متوقف کرد

به گزارش تور چین ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، رییس فعالیت های آمریکای شمالی شرکت فورد موتور گفت که این شرکت به علت چشم انداز تعرفه های بالاتر آمریکا، به صورت غیرمنتظره ای برنامه خود برای فروش خودروهای کوچک ساخت چین در ایالات متحده را لغو می نماید.

فورد فروش خودروهای ساخت چینِ خود را در آمریکا متوقف کرد

این تصمیم شرکت فورد درحالی صورت می گیرد که دونالد ترامپ با تهدید به وضع تعرفه های جدید بر 200 میلیارد دلار از واردات چین، در حال بدتر کردن جنگ تجاری است.

همین حالا هم دولت ترامپ بر خودروهای ساخت چین 25 درصد تعرفه وضع نموده است. ترامپ در حال آنالیز طرحی است که بر تمام خودروهای وارد گردیده به آمریکا تعرفه وضع می نماید.

رییس آمریکای شمالی فورد، کومار گالهوترا، در کنفرانس تلفنی خود با خبرنگاران گفت: با در نظر گرفتن چشم انداز تعرفه های سنگین، قیمت خودروی فورد مدل فوکوس اکتیو که در چین فراوری می گردد، در آمریکا خیلی بالاتر خواهد بود.

او گفت ما همین حالا در مورد لغو برنامه فروش این مدل در ایالات متحده، تصمیم گیری کردیم، اما برنامه های ما برای ساخت و فروش این مدل در آمریکا و چین، در سر جای خود باقی است.

فورد پیش از این هم برنامه خود برای واردات مدل سدان خودروی فوکوس از چین را لغو نموده بود.

بر خلاف فورد که فراوری این خودرو خود را لغو کرد، شرکت رقیب، جنرال موتورز، به دنبال گرفتن معافیت از تعرفه های جدید 25 درصدی بر واردات خودروی بیوک انویژن خود می باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 130

به "فورد فروش خودروهای ساخت چینِ خود را در آمریکا متوقف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فورد فروش خودروهای ساخت چینِ خود را در آمریکا متوقف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید