فیلم مستند رویای سرزمین پارس در شیراز رونمایی می گردد

به گزارش تور چین ارزان، معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی استان فارس از رونمایی فیلم مستند رویای سرزمین پارس در شیراز اطلاع داد و گفت: این فیلم به معرفی جاذبه های گردشگری استان فارس می پردازد.

فیلم مستند رویای سرزمین پارس در شیراز رونمایی می گردد

موید محسن نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در شیراز، با اشاره به روز جهانی گردشگری که هر سال 27 سپتامبر برگزار می گردد، گفت: سال جاری این روز با 6 مهرماه همزمان شده و به همین مناسبت فیلم مستند رویای سرزمین پارس در شیراز رونمایی می گردد.

وی با بیان اینکه افتتاح 2 هتل آپارتمان در لامرد و شیراز از دیگر برنامه های روز جهانی گردشگری در استان فارس است، گفت: 6 دفتر خدمات سفر و جهانگردی نیز در استان فارس در این روز افتتاح می گردد.

معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی استان فارس با اشاره به برنامه تقدیر از فعالان گردشگری استان اضافه نمود: این مراسم روز 6 مهرماه در هتل شیراز با حضور مرتضی رحمانی موحد برگزار می گردد.

محسن نژاد با بیان اینکه شعار سال جاری روز جهانی گردشگری، گردشگری برای همه است، گفت: سازمان میراث فرهنگی این شعار را بومی تر نموده و آن را به صورت گردشگری برای همه، همه برای گردشگری مطرح نموده و کوشش می گردد که با همکاری دیگر ارگان ها امکان بازدید از مکان های گردشگری را برای افرادی که شرایط خاص دارند، فراهم گردد.

وی توضیح داد: با همکاری بهزیستی، بنیاد شهید و معاونت فرهنگی شهرداری تورهای ویژه ای برای جانبازان و سالمندان در این روز در شیراز برگزار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1045

به "فیلم مستند رویای سرزمین پارس در شیراز رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم مستند رویای سرزمین پارس در شیراز رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید