قدردانی از زحمات پدرخوانده در ایتالیا

به گزارش تور چین ارزان، همزمان با اکران مستند سینمایی وایلد سلومه (Wilde Salome) به نویسندگی و کارگردانی آل پاچینو در روز گذشته، مسئولان برگزارنماینده شصت و هشتمین دوره جشنواره فیلم ونیز با اعطای جایزه افتخاری فیلمسازی ژیگر لوکولتر (Jaeger-Le Coultre) از این بازیگر مطرح و برجسته هالیوودی قدردانی می نمایند.

قدردانی از زحمات پدرخوانده در ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی ورایتی، مارکو مولر؛ دبیر جشنواره فیلم ونیز درباره اهدای جایزه به آل پاچینو گفت: اهدای جایزه و قدردانی از آل پاچینو برای ما و جشنواره فیلم ونیز اتفاق فوق العاده ای است.

وی در ادامه نیز گفت: آل پاچینو از جمله بازیگرانی است که زبان دیگری را در سینما به وجود آورده است، همانطور که دیدیم، این بازیگر مطرح سینما با ساخت فیلم سینمایی وایلد سالومه نیز با دیگر بر صحت این موضوع مهر تایید زده است.

آل پاچینو نیز درباره مستند سینمایی وایلد سالومه گفت: من برای ساخت این اثر تنها یک ایده داشتم و هیچ داستان خاصی مورد نظرم نبود، اما فکر می کنم که وقتی شروع به ساخت آن کردم داستان هم به خودی خود به وجود آمد.

این بازیگر صاحب نام در ادامه نیز گفت: نمی دانم که وایلد سالمو چیست، دوست ندارم بگویم که این اثر یک مستند است، زیرا فیلم سینمایی نیست، اما مستند هم نیست، بنابر این خیلی گیج شده ام.

وایلد سالومه سومین اثر آل پاچینو به عنوان کارگردان است و پاچینو در این مستند نامتعارف سینمایی به کشف پیچیدگی های نمایش بحث برانگیز اسکار وایلد می پردازد.

آل پاچینو در این مستند سینمایی ایفای نقش نموده است و جسیکا چاستین نیز به عنوان نقش اول در وایلد سالومه بازی می نماید.

تهیه کنندگی مستند سینمایی وایلد سالومه را بری ناویدی و رابرت فاکس به همراه شرکت فیلمسازی تریپاد اینترتینمنت برعهده دارند.

جایزه افتخاری فیلم سازی ژیگر لوکولتر هرساله به هنرمندی اعطا می گردد که بتواند تاثیری ماندگار بر سینمای معاصر داشته باشد. پیش از این نیز چهره های هنری مطرحی مانند عباس کیارستمی،و سیلوستر استالونه این جایزه معتبر را دریافت نموده اند.

آل پاچینو پیش از این در سال هاری 1996 و 2000 میلادی کارگردانی 2 مستند سینمایی به دنبال ریچارد (Looking for Richard) و قهوه چینی (Chinese Cofee) را برعهده داشته است.

پاچینو که در سال 1992 میلادی برای بازی در فیلم سینمایی بوی خوش زن (Scent of a Woman) پیروز به دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد شده است، در فیلم های سینمایی معروفی مانند بعد از ظهر سگی (Dog Day Afternoon) ، پدر خوانده 2،1 و 3 (The Godfather, Part: 1,2 & 3) ، سرپیکو (Serpico) و صورت زخمی (Scarface) ایفای نقش نموده است.

شصت و هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم ونیز از تاریخ 31 آگوست (9 شهریور) در شهر ونیز کشور ایتالیا شروع شده است و روز 10 سپتامبر (19 شهریور) تابستان امسال به خاتمه می رسد.

منبع: سینماپرس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

منبع: برترین ها
انتشار: 20 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 471

به "قدردانی از زحمات پدرخوانده در ایتالیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "قدردانی از زحمات پدرخوانده در ایتالیا" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردانی از زحمات پدرخوانده در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید