قنبرپور: پرسپولیس با این سبک بازی، در دربی به مشکل می خورد

به گزارش تور چین ارزان، تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است شاگردان گل محمدی در صورت تکرار روش بازی خود مقابل نفت مسجدسلیمان در دربی، با مشکل روبه رو خواهند شد.

قنبرپور: پرسپولیس با این سبک بازی، در دربی به مشکل می خورد

مصطفی قنبرپور در گفت وگو با تسنیم، درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: کادر فنی باید از نتیجه بازی راضی باشد. تغییراتی در این مسابقه دیدیم که به خاطر دربی بود و بعضی بازیکنان کلیدی استراحت می کردند. نمی توان گفت پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و می توانست پیروز باشد.

وی در خصوص ضعف سرخپوشان مقابل نفت MIS توضیح داد: اگر پرسپولیس مقابل استقلال نیز با همین سبک بازی کند، به مشکل می خورد؛ به ویژه در خط دفاعی. حضور سیدجلال حسینی و بازیکنانی که با یکدیگر هماهنگ تر هستند، قطعاً به پرسپولیس یاری می نماید تا تمرکز خوبی داشته باشد و پیروز دربی گردد. البته کادر فنی بهتر از من نسبت به این مسائل اطلاع دارد.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه در دربی بازیکنان باتجربه ای چون سیامک نعمتی باید به میدان بروند، گفت: بازی کردن با دفاع چهار نفره بهتر از دفاع سه نفره است؛ خصوصاً مقابل تیمی چون استقلال. ان شاءالله بازیکنان پرسپولیس تمرکز لازم را در زمین داشته باشند و حادثه غیرمترقبه ای رخ ندهد تا نتیجه لازم را به دست بیاوریم.

قنبرپور راجع به اعتراض بالای مربیان پرسپولیس به داوری به تسنیم گفت: زمانی که ما در پرسپولیس بودیم، کوشش می کردیم حاشیه ها را تا قبل از دربی مدیریت کنیم و برانکو در این بخش عملکرد بسیار خوبی داشت. نباید از مسئولیت بالایی روی دوش مربیان بگذریم، اما این اعتراض ها درست نبود. پرسپولیس دربی را پیش رو دارد و بازی هم با 31 دقیقه تأخیر شروع شد. همه این عوامل دست به دست هم داد و سبب این اتفاقات شد.

مربیان و بازیکنان یک تیم حرفه ای مانند پرسپولیس باید خویشتنداری نمایند.، وی ضمن بیان این جمله گفت: آرامش روانی یاری زیادی به تیم می نماید. اتفاقات خارج از زمین به بازیکنان منتقل می گردد و در آستانه دربی باید آرامش داشته باشیم. مدیران دو باشگاه باید به کاهش تنش ها یاری نمایند تا دربی زیبایی ببینیم. با تمام احترامی که برای استقلال قائل هستم، آرزو می کنم پرسپولیس برترین بازی را ارائه کند و پیروز گردد.

مربی پیشین پرسپولیس در خصوص ناکامی استقلال در کسب پیروزی در چهار هفته گذشته مطرح کرد: استقلال چهار تساوی پیاپی گرفته، اما دربی با سایر دیدارها فرق دارد و حساسیت ویژه ای دارد. امیدوارم این پیروزی، آرامش را به پرسپولیس تزریق کند. تیم باید از موقعیت های خود استفاده کند. مهدی عبدی مقابل نفت نتوانست توپ ساده ای را تبدیل به گل کند که امیدوارم چنین اتفاقی در دربی تکرار نگردد. تیمِ گل محمدی در خطوط دفاعی و میانی باید تمرکز لازم را داشته باشد و این توپ ها وارد دروازه شوند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2196

به "قنبرپور: پرسپولیس با این سبک بازی، در دربی به مشکل می خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قنبرپور: پرسپولیس با این سبک بازی، در دربی به مشکل می خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید