مذاکرات لورکوزن و سردار به هم خورد

به گزارش تور چین ارزان، یک خبرنگار ایتالیایی اعلام کرد انتقال سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران به باشگاه بایرن لورکوزن آلمان منتفی شده اما باشگاه آ.اس رم همچنان خواهان آزمون است.

مذاکرات لورکوزن و سردار به هم خورد

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، نیکولو اسچیرا خبرنگار حوزه جابجایی فوتبال صبح امروز دوشنبه بیان نمود مذاکرات باشگاه بایرن لورکوزن آلمان با سردار آزمون به هم خورده است و مهاجم تیم ملی ایران راهی آلمان نخواهد شد.

خبرنگار ایتالیایی افزود: این مهاجم می تواند تابستان امسال زنیت را ترک کند. قرارداد او در سال 2022 به انتها می رسد و باشگاه آ. اس رم هم هنوز به جذب او علاقه مند است.

آزمون در حالی مورد توجه باشگاه آ. اس رم واقع شده است که باشگاه زنیت مبلغی در حدود 20 میلیون یورو برای فروش او در نظر گرفته است. آزمون با وجود پیشنهاداتی که در هفته های اخیر داشته، به کارش در زنیت ادامه می دهد. او در بازی گذشته زنیت پیروز شد دو گل به ثمر برساند.

آزمون بعد از بازی زنیت با کراسنودار که به نام بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، در واکنش به پیشنهاداتی که از آلمان و ایتالیا دارد گفت: همه چیز به تصمیم باشگاه زنیت بستگی دارد. تمرکز من روی بازی هایم است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2046

به "مذاکرات لورکوزن و سردار به هم خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکرات لورکوزن و سردار به هم خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید