مربی سپاهان: شناخت نسبتاً خوبی از تیم النصر داریم

به گزارش تور چین ارزان، مجتبی توتونی مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شناخت نسبتاً خوبی از تیم النصر داریم و آماده هستیم برای چالش پیش رو.

مربی سپاهان: شناخت نسبتاً خوبی از تیم النصر داریم

به گزارش خبرنگاران، مجتبی توتونی مربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از ملاقات فردای تیمش مقابل النصر عربستان گفت: تا حدود زیادی بازیکنان تیم النصر را رصد کردیم. شناخت نسبتاً خوبی از این تیم داریم و آماده هستیم برای چالش پیش رو. می دانیم تیم النصر بازیکنان خوبی دارد. مطمئناً تمهیداتی که باید برای مقابله با این تیم می اندیشیدیم را اندیشیدیم و راهکارهایی برای آن داریم.

وی در ادامه اضافه نمود: کرونا برای همه تیم شرایط یکسانی را ایجاد نموده است. تمهیداتی که قرار بود برای این بیماری لحاظ گردد، برای سپاهان هم اندیشیده شده است. به دلیل کرونا سه چهار بازیکن خوب مان را از دست دادیم، ولی سایر بازیکنان را در اختیار داریم. همه بازیکنان ما قابلیت های فنی بسیار خوبی دارند و می دانم که جانشینان بسیار شایسته ای برای بازیکنان غایب خواهند بود. همین جا آرزو می کنم همه زودتر به شرایط عادی زندگی برگردند.

مربی تیم فوتبال سپاهان در سرانجام خاطر نشان کرد: شرایط برای هر دو تیم یکسان است، اما برنامه هایی برای این بازی داریم. مسلماً در دو بازی مقابل النصر به طور یکسان بازی نخواهیم کرد و با توجه به اتفاقاتی که در بازی رخ خواهد داد تصمیمات لازم را خواهیم گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1504

به "مربی سپاهان: شناخت نسبتاً خوبی از تیم النصر داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی سپاهان: شناخت نسبتاً خوبی از تیم النصر داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید