مردم منتظر تعطیلات عید فطر برای رفتن به مسافرت هستند

به گزارش تور چین ارزان، خبرنگاران: مدیرکل سابق دفتر آمار و برنامه ریزی سازمان میراث فرهنگی با بیان اینکه مردم منتظر تعطیلات عید فطر برای رفتن به مسافرت هستند گفت: دیگر پذیرفته نیست این معاونت اعلام کند حضور بی سابقه مردم در سفرها را پیش بینی نمی کردیم.

مردم منتظر تعطیلات عید فطر برای رفتن به مسافرت هستند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تورهای تابستانی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

اردشیر اروجی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ایام تعطیلات عید فطر نزدیک است و در سال گذشته مسئولان گردشگری به علت هجوم بی سابقه مردم در این ایام برای رفتن به سفر غافلگیر شدند لذا خدمات مطلوبی نتوانستند ارائه دهند نظر شما در این زمینه چیست گفت: از وظایف مهم معاونت گردشگری این است که سیاست گذاری، برنامه ریزی، راهنمایی، کنترل و ارزشیابی داشته باشد.

وی با بیان اینکه اینها وظایف اصلی معاونت گردشگری است افزود: به عبارت دیگر این معاونت باید کارهای مدیریتی و راهبردی گردشگری را انجام دهد و اجرا را به بخش خصوصی بسپارد؛ لذا چنانچه این معاونت این وظیفه را برای خودش درنظر می گرفت ، اولویت کاری اش را باید این شناسایی گلوگاه های سفر قرار می داد.

ارورجی ادامه داد: یکی دیگر از مهمترین اقدامات معاونت گردشگری باید آماده سازی تقویم سفرهای سالانه در ابتدای هر سال باشد تا بتواند روی این تقویم، سفرهای سالانه را برنامه ریزی کند و برای زمان های پیک سفر از قبل فکر و برنامه ریزی کند تا بعد نگوید که ما پیش بینی نمی کردیم.

مدیرکل سابق دفتر آمار و برنامه ریزی سازمان میراث فرهنگی گفت: در حال حاضر به محض تعطیلی مدارس به ماه رمضان رسیدیم و همه منتظر سفرهای عید فطر هستند لذا باید معاونت گردشگری پیش بینی های لازم و هماهنگی با ارگان های ذی ربط انجام دهد؛ دیگر پذیرفته نیست این معاونت اعلام کند پیش بینی نمی کردیم.

وی با بیان اینکه باید معاونت گردشگری برنامه تعیین خود را در زمینه توزیع سفر در ایام سال اعلام کند گفت: هر سال باید با توجه به تجربیات گذشته اصلاحات صورت گیرد؛ البته این موضوع به فرهنگ سازی نیز احتیاج دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 958

به "مردم منتظر تعطیلات عید فطر برای رفتن به مسافرت هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم منتظر تعطیلات عید فطر برای رفتن به مسافرت هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید