تور ایتالیا ارزان: مشکل عظیم ایتالیا در انتخابی جام جهانی از دید بوفون

به گزارش تور چین ارزان، دروازه بان ایتالیایی پارما بدشانسی را مشکل عظیم ایتالیا در دو بازی اخیر در انتخابی جام جهانی دانست.

تور ایتالیا ارزان: مشکل عظیم ایتالیا در انتخابی جام جهانی از دید بوفون

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فوتبال ایتالیا، جانلوئیجی بوفون دروازه بان پارما گفت: کریستیانو رونالدو هنگام پیوستن به منچستریونایتد به درستی به خود فکر کرد و تاکید نمود که تصمیم جانلوئیجی دوناروما باید مورد احترام قرار گیرد.

جانلوئیجی بوفون دوباره در سری B به پارما پیوست. این بازیکن 43 ساله در مصاحبه با رادیو آنچیو اسپورت در خصوص دو تساوی ایتالیا در مقدماتی جام جهانی صحبت کرد.

بوفون گفت: مشکل ایتالیا بد شانسی بود. وقتی از یک پیروزی عظیم بیرون می آیید جایی که همه چیز در جهت درست پیش رفت، اوضاع کمتر خوب پیش می رود. به طور عینی مقابل بلغارستان و سوئیس می توانستیم در هر دو بازی سه گل به ثمر برسانیم. اگر 100 بار آن بازی ها را تکرار کنید، 90 بازی را برنده می شوید.

چیرو ایموبیله مهاجم لاتزیو به علت عملکردش در خط حمله تیم ملی مورد انتقاد نهاده شد اما بوفون از مهاجم دفاع کرد.

بوفون گفت: چیرو سخت کار می نماید و برای تیم بسیار می جنگد.

بوفون رویای ششمین حضور در جام جهانی سال آینده را دارد، اما تاکید نمود که قطر 2022 را به اسم هدف مشخص نکرده است.

در همین رابطه دروازه بان ایتالیایی گفت: من در پی چیزی نیستم. من می خواهم خشنود باشم با لذت و اشتیاق فراوان به بازی خود ادامه می دهم. در حال حاضر من بازیکن بسیار مهمی برای مردم هستم، در پارما طرفداران رویاها و امیدهای خود را به من می سپارند.

بوفون در خصوص جدایی هم تیمی سابق خود رونالدو از یوونتوس در تابستان سال جاری صحبت کرد، زیرا کاپیتان پرتغال پیش از تعطیلات ملی به منچستریونایتد نقل مکان کرد.

بوفون اضافه نمود: فکر نمی کنم طرفداران تعجب نمایند. او در این سه سال با بازی های فوق العاده گل های زیادی به ثمر رسانده است. من هیچ چیز غیر منطقی در انتخاب او برای ترک نمی بینم. یووه در یک دوره انتقالی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2072

به "تور ایتالیا ارزان: مشکل عظیم ایتالیا در انتخابی جام جهانی از دید بوفون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: مشکل عظیم ایتالیا در انتخابی جام جهانی از دید بوفون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید