معرفی تعدادی از جاذبه های توریستی سن دیگو

به گزارش تور چین ارزان، اینجا شهر سن دیگو است که میراثی از اسپانیا و آرامشی از مردم کالیفرنیا دارد و با زیبایی مثال زدنیش شما را فرا می خواند. تصور کنید که در مرز مکزیک نشسته اید و منظره رشته کوه های لاگونا و اقیانوس آرام را تماشا می کنید؛ شگفت انگیزتر از این هست؟! ماه جولای که سالگرد 250 سالگی سن دیگو بوده، بهترین زمان برای سفر به این سرزمین بشمار می آید. گردشگرانی که برای اولین بار به ملاقات جاذبه های گردشگری سن دیگو می آیند، این شهر ساحلی برایشان بسیار جذاب خواهد بود. همچنین، زندگی شبانه پرشور، آداب و رسوم، فرهنگ و تاریخی زنده می توانند از جذابیت های این منطقه برای گردشگر ها بحساب آیند. با ما در مقاله جاهای دیدنی سن دیگو همراه شوید تا هرچه بیشتر شما را با جاذبه های گردشگری سن دیگو آشنا کنیم.

معرفی تعدادی از جاذبه های توریستی سن دیگو

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

روستاهای ساحلی

برای آغاز سفر به جاذبه های توریستی سن دیگو پیشنهاد می کنیم که از مراکز خرید چشم نواز و محل های غذاخوری دیدن کنید. در اینجا تعداد 54 فروشگاه منحصربفرد برای خرید و تعداد زیادی مراکز فروش غذا وجود دارند. درحالیکه فنجانی قهوه می نوشید، منظره بی نظیر عبور کشتی و قایق ها را از بندر سن دیگو مشاهده خواهید کرد که بهترین راه برای استراحت در طول روز در این شهر زیباست. کار جالبی که می توانید بکنید، اینست که یک تور با گاری را در طول شهر انتخاب نموده و از تمامی جاهای دیدنی سن دیگو بازدید بعمل آورید.

منطقه گسلمپ

نگران نباشید، منطقه گسلمپ همانند اسمش، قدیمی و از کارافتاده نیست. این منطقه به این دلیل نامگذاری شده که در آن تیرچراغ های سبک ویکتوریایی بعد از غروب آفتاب خیابان ها را روشن می نمایند. منطقه چهارگوش مرکز شهر، دارای ساختمانهای سبک ویکتوریایی در کنار آسمان خراش ها بوده که یک منظره جالب را درست نموده اند. در اینجا رستوران های زیادی هم وجود دارند. کافه 21 در خیابان پنجم یک غذاخوری با غذاهای سالم قرار داشته که بخش های رایگان هم دارد و در تمام طول روز فعال است.

شهر قدیمی

شهر قدیمی سان دیگو، محل تولد کالیفرنیا بوده و جایی است که اولین اسپانیایی در آن ساکن گشت. در قرن 19 بود که سن دیگو وارد تاریخ و فرهنگ این سرزمین شد. می توانید از دیدن جواهرات هندی ها لذت ببرید. هندی های کومیا و پالا قبل از اسپانیایی ها در این منطقه زندگی می کردند که این را می توان از 40 فروشگاهی که مختص آن ها بوده و با خشت و آجر ساخته شده اند، فهمید. اگر کمی در سن دیگو به سمت پایین شهر حرکت کنید، خانه والی را می بینید که به خانه جن زده معروف بوده و یکی از جاذبه های گردشگری سن دیگو بشمار می آید. اگر غذای مکزیکی دوست دارید، رستوران های مکزیکی زیادی وجود دارند که می توانید برای صرف ناهار یا شام از آنها استفاده کنید.

پارک بالبوا

قلب فرهنگی سان دیگو را در پارک بالبوا پیدا کنید. این مورد از جاهای دیدنی سن دیگو با مساحت 4 هزار و هشتصد کیلومترمربع، دارای 17 موزه و 8 باغ زیباست. باغ ژاپنی آن دارای فضای ویژه مراقبه بوده و همچنین دارای ساختمان هایی با معماری رنسانس اسپانیایی است. باغ وحش سن دیگو هم در این پارک قرار گرفته است.

باغ وحش سن دیگو

این باغ وحش شاید جز 10 باغ وحش منحصر بفرد جهان نباشد، ولی دیدنش خالی از لطف نیست. با مساحت 40 هکتار دارای 3500 حیوان کمیاب و در معرض خطر و همچنین 650 گونه و زیرگونه مختلف است. همچنین، این مورد از جاذبه های توریستی سن دیگو دارای مجموعه گیاهان مختلف و خاصی بوده که از این میان، 700هزار مورد خارجی هستند. پیشنهاد ما به شما گردش در این باغ وحش با یک تور داخلی بوده که حدود دو ساعت طول می کشد. در این دو ساعت می توانید این حیوانات را در حالی ببینید که گویا کسی دور و بر آن ها نیست. فیل ها، خزندگان، زرافه ها، کوالاها حیواناتی بوده که در اینجا زندگی می نمایند. از دیدن پانداهای زیبا غافل نشوید. در نظر داشته باشید که ساعت کار این باغ وحش تا 5 عصر است.

جزیره کورونادو

برای استراحت یک روزه، جزیره کورنادو را انتخاب کنید. برای رفتن به آنجا کافی است که از مرکز شهر حرکت کنید و از روی پل رد شوید. برای بعضی از افراد، گذر از پل کورونادو ترسناک است، زیرا صدای آژیر خطر آن خیلی بلند بوده تا بتواند به کشتی های سربازان اعلام کند که از زیر پل رد شوند. در سمت دیگر، بوتیک و فروشگاه های بستنی فروشی زیبایی را می بینید و نمایی از سقف های زنگ زده و دیوارهای سفید سبک ویکتوریایی.

بنای یادبود ملی کابریلو و فانوس دریایی قدیمی پونت لوما

بنای یادبود ملی کابریلو، محلی است که در قرن 16، کشتی رودریگو کابریلو لنگر گرفت. کابریلو از طرف امپراطوری اسپانیا سواحل شرقی آمریکای شمالی را کشف نموده بود. در این محل، مجسمه بلند و زیبایی از او ساخته شد، در حالیکه با غرور به ساحل نگاه می نماید. نگاه او به محلی است که کشتیش در 28 سپتامبر 1542 لنگر گرفت. منظره اینجا به ویژه در زمان غروب آفتاب بسیار زیباست. در نزدیکی این مجسمه، فانوس دریایی پونت لوما قرار گرفته است که پذیرای بازدیدنمایندگان است. در اینجا می توانید ببینید که نگهبان این فانوس به همراه همسرش چگونه زندگی می کردند و چطور از پلکان مارپیچی آن بالا می رفتند. این فانوس دریایی به مدت 36 سال است که بکار می رود.

لاجولا

این شهر سواحل بسیار زیبایی داشته و یکی از جاذبه های گردشگری سن دیگو در تپه های منطقه لاجولا قرار گرفته است. در کنار رستوران های ساحل لا جولا ماهی فروشی ال پسکادور را ببینید و حتما از گالری هنری و موزه هنرهای معاصرش دیدن کنید.

ایتالیای کوچک

در ایتالیای کوچک تعداد زیادی رستوران وجود داشته و 5 تا از مشهورترین آشپزهای شهر در اینجا رستوران دایر نموده اند. حتما هرب اند فود را امتحان کنید، چون به خاطر غذاهایش که آن ها را بر روی هیزم کباب می نماید، مشهور هست. بهتر است کرک شاک را هم امتحان کنید که برای جوجه هایش معروف است. جونیپر و ایوی، غذای آمریکایی تصفیه شده را سرو می نماید، براسرو غذاهای مکزیکی مدرن را معرفی نموده و همچنین غذاهای دریایی پسیفیک استاندارد مثال زدنی هستند.

منبع: همگردی
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1280

به "معرفی تعدادی از جاذبه های توریستی سن دیگو" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی تعدادی از جاذبه های توریستی سن دیگو" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تعدادی از جاذبه های توریستی سن دیگو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید