نادال فاتح رقابت های مسترز مونترال شد

به گزارش تور چین ارزان، خبرنگاران: رجحانن تنیسور اسپانیا با رجحان مقابل حریفی از کشور میزبان، رقابت های تنیس مسترز مونترال کانادا را فتح کرد.

نادال فاتح رقابت های مسترز مونترال شد

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، رافائل نادال با شکست ملیوس رائونیچ در بازی فینال رقابت های راجرزکاپ، از سری رقابت های مسترز 1000 سال 2013، به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

مرد شماره 3 تنیس دنیا حریف کانادایی خود را در 2 ست متوالی با نتایج مشابه 6 - 2 شکست داد تا چهارمین قهرمانی خود در رقابت های مسترز سال 2013 را کسب کند و شمار قهرمانی های خود در فصل جاری را به عدد 8 برساند.

نادال 27 ساله که چندی پیش به طرزی باورنکردنی در دور نخست رقابت های تنیس ویمبلدون حذف شد، برای پیروزی در فینال راجرز کاپ تنها 68 دقیقه زمان لازم داشت تا چهل وهشتمین پیروزی خود از زمان بازگشت از دوران مصدومیت را کسب کند.

این پیروزی نادال را برای سومین بار قهرمان رقابت های راجرز کاپ کرد. او پیش از این 2 بار در سال های 2005 و 2008 فاتح این تورنمنت شده بود. نادال با این پیروزی شمار قهرمانی های خود در رقابت های مسترز 1000 را به 25 قهرمانی افزایش داد تا در جدول پرافتخارترین تنیسورهای مسترز با 4 قهرمانی بیشتر از روژه فدرر، صدرنشین باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 412

به "نادال فاتح رقابت های مسترز مونترال شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "نادال فاتح رقابت های مسترز مونترال شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نادال فاتح رقابت های مسترز مونترال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید