نقد و آنالیز کتاب ارتباطات تئاتر

به گزارش تور چین ارزان، به گزارش خبرنگاران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی دانشگاه سوره، دانشکده هنر با همکاری دانشکده فرهنگ و ارتباطات و معاونت پژوهشی دانشگاه، دومین فصل از جلسات دوشنبه های نقد کتاب سوره را برگزار می نمایند. در ششمین نشست از فصل دوم این برنامه، کتاب ارتباطاتتئاتر نوشته شهرام گیل آبادی به بحث گذاشته خواهد شد.

نقد و آنالیز کتاب ارتباطات تئاتر

در این جلسه امیدعلی مسعودی درباره کتاب به سخنرانی خواهد پرداخت و درباره ویژگی های کتاب برای استفاده در بستر آموزشی سخن خواهد گفت. دبیری نشست را نیز فرزاد معافی غفاری برعهده دارد.

این نشست دوشنبه (6 دی ماه) از ساعت 18 در آدرس https://sibad.soore.ac.ir/v/show/bookreview برگزار می گردد و ورود عموم علاقه مندان آزاد است.

سلسله نشست های دوشنبه های نقد کتاب سوره در راستای اهداف پژوهشی و آموزشی دانشکده هنر دانشگاه سوره متناسب با گروه های آموزشی دایر در دانشکده با انتخاب مکتوبات مناسب می کوشد تا زمینه های توسعه علم و آشنایی دانشجویان را با صاحب نظران توسعه دهد. این نشست ها به صورت برخط برگزار شده و در فصل اول توانست علاقه مندان بسیاری را به خود جلب کند. دوره تازه نیز برای 12 جلسه برنامه ریزی شده است و حوزه هایی همانند ادبیات نمایشی، نمایش، عکاسی، فلسفه و نظریه هنر، انیمیشین، هنر اسلامی، نقاشی و گرافیک را دربر خواهد گرفت. در هرجلسه برای اینکه علاقه مندان فرصت مرور کتاب را داشته باشند، کتاب هفته بعد معرفی و از پوستر آن رونمایی می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2299

به "نقد و آنالیز کتاب ارتباطات تئاتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقد و آنالیز کتاب ارتباطات تئاتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید