نورمن ریدس: مذاکرات برای ساخت دنباله دث استرندینگ در جریان است

به گزارش تور چین ارزان، اگرچه بازی دث استرندینگ: برداشت کارگردان (Death Stranding: Directors Cut) در راه است و تا چند روز دیگر منتشر خواهد شد، اما با توجه به مصاحبه نو نورمن ریدس (Norman Reedus) به نظر نمی رسد که کار هیدئو کوجیما با جهان خاص این بازی به پایان رسیده باشد.

نورمن ریدس: مذاکرات برای ساخت دنباله دث استرندینگ در جریان است

بازیگر نقش سم پورتر بریجز (Sam Porter Bridges) در بخشی از مصاحبه اخیر خود اشاره کرده است که در حال حاضر مذاکراتی برای ساخت دنباله این اثر وجود دارد. نورمن ریدس که او را به خاطر سریال مردگان متحرک هم می شناسیم، در مصاحبه خود با Adoro Cinema به ساده ترین شکل ممکن تأیید کرد که حرف هایی برای خلق دنباله بازی دث استرندینگ وجود دارد. وقتی از او پرسیده شد که فکر می کند از میان دو شخصیت دریل دیکسون از سریال مردگان متحرک و سم پورتر بریجز از بازی دث استرندینگ، کدام شخصیت می تواند در یک ماراتن برنده شود، او به خاطر موتورسیکلت و اسکلت خارجی که سرعت سم را برای رساندن محموله بیشتر می کند، به سرعت طرف سم پورتر بریجز را گرفت و او را برنده خواند.

این به نظر کاملاً منطقی و عادلانه می آید اما نکته عجیب این است که او ناگهان اضافه نمود: من فکر می کنم که ما قسمت دوم دث استرندینگ را هم انجام خواهیم داد. مذاکرات برای آن در حال جریان است. بنابراین… بله!

اگرچه هنوز چیزی از سوی استودیو کوجیما پروداکشنز یا شرکت سونی اعلام نشده است، اما اظهارنظر نو و ناگهانی نورمن ریدس از طرفی عجیب و از طرفی امیدوارکننده است و این احتمال را می دهد که شاهد دنباله ای باری جهان بازی دث استرندینگ باشیم. اینکه قرار است دنباله ای برای داستان قسمت اول روایت شود یا اینکه ماجرای آن با مجموعه شخصیت های نوی دنبال خواهد شد، مشخص نیست و برای آگاهی از آن صبر کنیم اما همین که ناخواسته متوجه شده ایم که دنباله ای برای دث استرندینگ در دست مذاکره واقع شده است، خود نشانه خوبی است.

این ها همه در شرایطی است که مدتی شایعه های نسبتاً محکمی وجود دارد که اشاره می کند کوجیما پروداکشنز با همکاری با شرکت مایکروسافت قصد دارد یک بازی برای این شرکت بسازد. اثری که طبق گفته جف گراب مبتنی بر سرویس های ابری ساخته خواهد شد و از ویژگی های آن بهره خواهد برد. کوجیما پروداکشنز استودیو مستقلی است و هیچ محدودیتی برای پذیرفتن پروژه های مختلف ندارد. کوجیما در گذشته هم اعلام کرده بود که دوست دارد روی چند پروژه وسعت یکی کوچک تر و دیگری بزرگ تر باشد، کار کند.

البته، علی رغم شایعه ها، تا به حال نه همکاری با مایکروسافت به صورت رسمی تأیید شده است و نه ساخت دنباله دث استرندینگ به صورت رسمی اعلام شده است. چیزی که در حال حاضر به صورت قطعی می دانیم، این است که بازی Death Stranding: Directors Cut قرار است در تاریخ 2 مهر (24 سپتامبر) برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه شود.

منبع: Game Informer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2066

به "نورمن ریدس: مذاکرات برای ساخت دنباله دث استرندینگ در جریان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نورمن ریدس: مذاکرات برای ساخت دنباله دث استرندینگ در جریان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید