معرفی شماری از جاذبه های ویکتوریا کانادا

به گزارش تور چین ارزان، این خبر به جهت معرفی شماری از جاذبه های دیدنی ویکتوریا کانادا برای شما نوشته شده است.

معرفی شماری از جاذبه های ویکتوریا کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

بندرگاه داخلی

بندرگاه داخلی ویکتوریا (Inner Harbour) از جاذبه های گردشگری مهم بوده و جشنواره ها و سایر رویدادها معمولاً در آنجا برگزار می شوند.

موزه سلطنتی قبل از میلاد

در موزه سلطنتی قبل از میلاد گردشگران به یاری نمایشگرها در میان جنگل های بارانی قدم می زنند، حیوانات را در سواحل غربی و تالاب های جزرومدی می بینند، از خانه ای بزرگ عبور می نمایند و به دیدنی مبارزه های بومیان با مهاجران اروپایی می نشینند. از دیگر چشم انداز هایی که به یاری نمایشگرهای سه بعدی نشان داده می شود، کشتی کاپیتان ونکووری است که به جزیره ویکتوریا سفر کرد.

باغ های بوچارت

با تغییر فصل، بارها به دیدنی باغ های بوچارت میتوان رفت. سال 1904 جنی بوچارت، همسر معدن داری ثروتمند باغ های بوچارت را در محل معدن متروکه سنگ آهن بنیان نهاد. از جمله باغ های معروف این منطقه میتوان به باغ ایتالیایی و باغ گل رز و باغ ژاپنی اشاره نمود. امروزه، از فضاهای باز میان استخرها و آب نماها و بسیاری از گیاهان کمیاب موجود در این باغ ها برای اجرای برنامه های هنری و موسیقی استفاده می شود.

هتل فیرمونت

سال 1908، هتل فیرمونت (Fairmont Empress) در بندر داخلی جزیره ویکتوریا کنار اقیانوس آرام ساخته شد. این هتل تاریخی در طول دهه ها میزبان افراد مشهوری ازجمله اعضای سلطنتی انگلیس بود. معمار این هتل فرانسیس ام. راتنبوری نام دارد و لابی این هتل را مانند سفری به گذشته و قبل از جنگ جهانی اول طراحی کرد. ضلع شمالی هتل فیرمونت مجموعه ای ده ها تصویر مینیاتوری را در خود جای داد. دنیای مینیاتوری از 58 چشم انداز بسیار زیبا از وقایع تاریخی و قلعه ها، دژ کلمونت، تفسیر کیهانی سال 2201، راه آهن بزرگ کانادا و دیگر تصاویر ارزشمند ساخته شده و آن را به محلی برای بازدید گردشگران تبدیل نموده است.

ساختمان های مجلس

ساختمان های مجلس (Parliament Buildings) در ضلع جنوبی بندرگاه داخلی جزیره ویکتوریا قرار گرفته است. سال 1897، فرانسیس ام. راتنبوری این ساختمانهای سنگی پرابهت را ساخت. ساختمان های مجلس باغ هایی منظم دارد و شب هنگام که چراغ های ساختمان روشن می شود، بسیار مجذوب کننده است. مجسمه طلاکاری شده از کاپیتان جرج ونکوور روی گنبد اصلی ساختمان و مجسمه ملکه ویکتوریا در محوطه ساختمان مجلس قرار گرفته است.

پارک بیکن هیل

پارک بیکن هیل (Beacon Hill) باغ ها و مسیرهای پیاده روی و منطقه های تفریحی برای بازی های بیس بال، تنیس، کریکت و بولینگ چمن و نیز دو پارک آبی تابستانه برای بچه ها دارد.

قلعه کردریگ

قلعه کردریگ (Craigdarroch Castle) در منطقه مرفه راکلند واقع شده است. دهه 1880 رابرت دانسمویر، مهاجر اسکاتلندی آن را با ثروت حاصل از استخراج زغال سنگ ساخت.

تپه فورت رود

منطقه تاریخی و ملی تپه فورت رود (Fort Rodd Hill) در سیزده کیلومتری غرب جزیره ویکتوریا قرار گرفته است. بین سالهای 1895 تا 1956، این تپه انبار سلاح و مهماتی برای محافظت از بندر اسکویمالت بود. بندر اسکویمالت نیز زمانی پایگاه دریایی انگلیس محسوب میشد. ناگفته نماند امروزه بازدید از این منطقه برای عموم آزاد است.

پارک هتلی

سال 1908، نخست وزیر پیشین بریتیش کلمبیا به یاری رابرت دانسمویر منطقه تاریخی و ملی پارک هتلی (Hatley Park) را بنیان نهاد. این پارک قلعه هتلی را در خود جای داد؛ قلعه ای که در چندین فیلم از جمله مجموعه فیلم های Xmen به نمایش درآمده است.

باغ های پروانه

باغ های پروانه (Butterfly Gardens) در جزیره ویکتوریا و نزدیکی باغ های بوچارت واقع شده است. این جاذبه گردشگری ویژگی هایی فراتر از باغ های پروانه دارد؛ چرا که در آن بیش از 75 گونه پروانه عجیب و کمیاب به علاوه پرندگان گرمسیری و ماهی ها و خزندگان نگهداری می شوند. در سال 2017، در این باغ گرمسیری موزه حشرات افتتاح شد. لازم به ذکر است حیواناتی از جمله اردک، فلامینگو، طوطی، لاکپشت، قورباغه و ایگوانا نیز در محیط باغ های پروانه زندگی می نمایند. جاذبه های گردشگری دیگر از جمله آبشارها و درختان و گلها مناظری شگفت انگیز در روزهای خنک زمستانی برای گردشگران می آفریند.

باغ وحش حشرات

باغ وحش حشرات (Bug Zoo) در جزیره ویکتوریا و نزدیکی بندرگاه داخلی قرار گرفته است. در باغ وحش حشرات ویکتوریا می توانید وارد دنیایی از حشرات و عنکبوت ها شوید و آنها را از نزدیک ببینید.

محله چینی ها

محله کوچک اما مجذوب کننده چینی ها (چاینا تاون) در نزدیکی شهر ویکتوریا واقع است. پیشینه محله چینی ها به یک قرن پیش برمی شود که حدود هشت هزار نفر چینی در آنجا زندگی میکردند. سال 1971، محله چینی ها به عنوان منطقه ای تاریخی شناخته شد.

منبع: همگردی
انتشار: 30 بهمن 1400 بروزرسانی: 30 بهمن 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2250

به "معرفی شماری از جاذبه های ویکتوریا کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی شماری از جاذبه های ویکتوریا کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید