هتل استثنایی و دیدنی مریتاس پلانگی، لنگکاوی

به گزارش تور چین ارزان، مریتاس پلانگی بیچ ریزورت اند اسپا (Meritus Pelangi Beach Resort and Spa) یک هتل و استراحتگاه زیبا در ساحل شنی شهر لنگکاوی (لنکاوی) در مالزی است.این استراحتگاه مجهز به دو رستوران، زمین تنیس و یک استخر در فضای باز است و تقریباً سه کیلومتر از فرودگاه بین المللی لنگکاوی فاصله دارد.

هتل استثنایی و دیدنی مریتاس پلانگی، لنگکاوی

این هتل همچنین دارای بخش ماساژ، استخر روباز، مرکز سلامت و آبگرم است و در ان امکان پرداختن به ورزش های آبی نیز فراهم است.با ده دقیقه پیاده روی می توان از این مکان زیبا به آکواریوم دنیای زیر آب (Underwater World) رفت.

گردشگران با استقرار در کلبه های ییلاقی زیبا Meritus Pelangi که به سیستم تهویه هوا مجهز است، می توانند چشم اندازهای قشنگی از استخر، باغ، ساحل و دریاچه را به تماشا بنشینند.اتاق های این هتل زیبا، به تلویزیون های ماهواره ای، چای ساز و قهوه جوش مجهز است.

این هتل تفریحی همچنین دارای سرویس خدمات رسانی به اتاق ها است.صرف نوشیدنی های طراوت بخش در کنار Cascade Pool Bar و یا لذت بردن از غذاهای محلی و بین المللی در تمام طول روز، در ناهارخوری رستوران Spice Market خاطره ای خوش برای گردشگران رقم می زند.

منبع: لست سکند
انتشار: 12 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 904

به "هتل استثنایی و دیدنی مریتاس پلانگی، لنگکاوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل استثنایی و دیدنی مریتاس پلانگی، لنگکاوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید