هتل تویین تاور بانکوک

به گزارش تور چین ارزان، نزدیکی به مراکز خرید بزرگ و معروفی مانند MBK، خدمات لوکس و 4 ستاره و کیفیت عالی در برابر قیمت مقرون‌به‌صرفه و رقابتی، هتل تویین تاور بانکوک را به یکی از کامل‌ترین، راحت‌ترین و خوش موقعیت‌ترین هتل‌های شهر بانکوک تبدیل می‌کنند. هتل تویین تاورز بانکوک در قلب منطقه تجاری و خرید شهر قرار گرفته، در نتیجه برای مسافران تجاری و آن دسته از مسافران تور تایلند که برای خرید یا گشت و گذار و کشف بانکوک به این سفر آمده‌اند مکانی عالی برای اقامت مهیا می‌کند. در این هتل برای مسافران تور بانکوک امکاناتی درجه یک مانند اسپا، چندین رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ، استخر شنا، پارکینگ رایگان، دسترسی به اینترنت، سالن زیبایی و پیشخوان 24 ساعته فراهم شده است. هتل تویین تاور بانکوک از مرکز خرید پلاتینوم و فرودگاه بین‌المللی سووارنابومی، با تاکسی به ترتیب 20 و 40 دقیقه فاصله دارد.

هتل تویین تاور بانکوک

هتل تویین تاور بانکوک به مهمانان خود یک استخر روباز، یک استخر بچه‌ها، یک سونا و یک مرکز بدنسازی را ارائه می‌دهد. 4 رستوران به همراه یک فروشگاه محلی در این هتل فعالیت می‌کنند. در فضاهای عمومی هتل تویین تاور بانکوک دسترسی به اینترنت بی‌سیم رایگان برای مسافران تور تایلند فراهم شده است. امکانات تجاری هتل شامل مرکز تجارت، خدمات اتومبیل و لیموزین و اتاقهای ملاقات می‌شوند. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور بانکوک می‌توان به کارکنان چند زبانه، فروشگاه هدیه و پیشخدمت اشاره کرد. شاتل رفت و برگشت فرودگاه به صورت 24 ساعته با پرداخت مبلغی مشخص آماده خدمت‌رسانی به مهمانان است. پارکینگ در هتل تویین تاور بانکوک رایگان است. اجازه سیگار کشیدن در بخش‌هایی از این هتل 4 ستاره بانکوک فراهم شده است. رستوران‌های حاضر در هتل تویین تاور بانکوک غذاهای بین‌المللی، تایلندی، آسیایی و چینی به مهمانان ارائه می‌دهند.

هتل تویین تاور بانکوک 660 اتاق دارد و این اتاقها به امکانات رفاهی مانند تهویه مطبوع، مینی‌بار، بطری‌های آب نوشیدنی و تلویزیون‌های LCD با شبکه‌های کابلی مجهز شده‌اند. سرویس‌های بهداشتی، دوش و وان یکی دارند و در آنها مواد شوینده رایگان و سشوار قرار داده شده‌اند. مسافران تور تایلند در اتاق‌ها هم به اینترنت بی‌سیم رایگان دسترسی دارند. نظافت اتاق‌ها در هتل تویین تاور بانکوک به صورت روزانه انجام می‌گیرد. مسافران تور بانکوک می‌توانند درخواست ماساژ در اتاق کنند.

انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 774

به "هتل تویین تاور بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل تویین تاور بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید