هتل ماریوت مرلین بیچ پوکت

به گزارش تور چین ارزان، هتل ماریوت مرلین بیچ پوکت با موقعیت شگفت‌انگیزش در مکانی خلوت و آرام در ساحل تری ترانگ به تمام مسافران تور تایلند از جمله مسافران تجاری، زوج‌ها و خانواده‌ها خوش‌آمد می‌گوید. هیجان و جذابیت منطقه پاتونگ به فاصله کوتاهی در دسترس است اما در همین حال سکوت و آرامش محیط اطراف هتل آن را از بقیه دنیا جدا می‌کند. اتاق‌ها و سوئیت‌های شیک هتل ماریوت مرلین بیچ پوکت به مسافران تور پوکت تخت‌های لوکس، تکنولوژی مدرن و بالکن‌های اختصاصی با منظره‌های تماشایی از بیرون را ارائه می‌دهند. می‌توانید در یکی از 3 استخر روباز هتل آب‌تنی کرده یا در باشگاه ورزشی مجموعه یک تمرین حسابی انجام دهید. شما در مدت اقامت‌تان در هتل ماریوت مرلین بیچ پوکت می‌توانید به راحتی جزیره را بگردید؛ هتل تنها چند دقیقه از جاذبه‌هایی مانند ساحل پاتونگ و شهر قدیمی پوکت فاصله دارد.

هتل ماریوت مرلین بیچ پوکت

در هتل ماریوت مرلین بیچ پوکت با بیرون آمدن از اتاق‌تان به راحتی به شن‌های سفید ساحل می‌رسید. در این هتل شما می‌توانید در یکی از 3 استخر روباز هتل شنا کنید و یک بعدازظهر دلپذیر را با بهره بردن از خدمات عالی اسپای هتل سپری کنید. 6 رستوران در هتل ماریوت مرلین بیچ پوکت فعالیت می‌کنند. یک کافی‌شاپ و یک اغذیه‌فروشی هم وجود دارند. مرکز کامپیوتر در دسترس است و مسافران تور پوکت می‌توانند با استفاده از وای‌فای رایگان در فضاهای عمومی هتل به شبکه‌های اجتماعی دسترسی داشته باشند. این هتل لوکس و 5 ستاره پوکت امکانات متعدد دیگری برای مسافران تور تایلند مانند باشگاه بچه‌ها (رایگان)، استخر بچه‌ها و مرکز بدنسازی 24 ساعته دارد. پارکینگ رایگان است و اجازه سیگار کشیدن در بخش‌هایی از هتل ماریوت مرلین بیچ پوکت وجود دارد.

هتل ماریوت مرلین بیچ پوکت 414 اتاق دارد و این اتاقها به تهویه مطبوع، مینی‌بار و گاوصندوق‌هایی با گنجایش لپ‌تاپ مجهز شده‌اند. اتاقها از راهروهای بیرونی قابل دسترس هستند. تخت‌های با کیفیت و تلویزیون‌های صفحه‌تخت 48 اینچی با شبکه‌های ماهواره‌ای هم در اتاق‌ها موجود هستند. سرویس‌های بهداشتی اتاق‌های هتل ماریوت مرلین بیچ پوکت دوش و وان جداگانه، سردوش بارانی، حوله، دمپایی و مواد شوینده رایگان دارند. استفاده از اینترنت داخل اتاقها شامل هزینه است. از دیگر امکانات اتاقها برای مسافران تور پوکت می‌توان به میز، تلفن، سشوار و بطری‌های آب رایگان اشاره کرد. نظافت اتاقها در هتل ماریوت مرلین بیچ پوکت به صورت روزانه انجام می‌گیرد.

اسپای هتل ماریوت مرلین بیچ پوکت 9 اتاق شامل اتاق‌هایی برای زوج‌ها دارد. خدمات این اسپا برای مسافران تور تایلند شامل ماساژ، ماسک صورت و بدن و لایه‌برداری پوست می‌شوند. انواع درمان‌ها مانند رایحه‌درمانی هم ارائه می‌شوند. این اسپا به یک وان آبگرم هم مجهز است. رستوران Phuket Coffee Co در هتل ماریوت مرلین بیچ پوکت رو به باغ و استخر قرار گرفته و به مسافران تور پوکت غذاهای بین‌المللی ارائه می‌دهد. رستوران برای صبحانه، ناهار و شام باز است. گریل ساحلی، رستورانی با تخصص در غذاهای دریایی است. در این رستوران منوی بچه‌ها هم در دسترس است. رستوران D.O.C.G در هتل ماریوت مرلین بیچ پوکت رو به استخر قرار گرفته و غذاهای عالی ایتالیایی را تنها در زمان شام به مهمانان ارائه می‌دهد. رستوران Thai Pantry همان‌طور که از نامش بر می‌آید یک رستوران تایلندی است. رستوران Merchant Kitchen یکی دیگر از رستوران‌های هتل ماریوت مرلین بیچ پوکت است که غذاهای بین‌المللی را در زمان صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌دهد.

انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 776

به "هتل ماریوت مرلین بیچ پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل ماریوت مرلین بیچ پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید