هتل پولمن جی بانکوک (هتل سوفیتل سیلوم)

به گزارش تور چین ارزان، هتل پولمن جی بانکوک که سابق بر این با نام هتل سوفیتل سیلوم فعالیت می‌کرد، در منطقه سیلوم و نزدیک به ساتورن قرار گرفته است. این هتل 5 ستاره بانکوک تنها چند دقیقه از ایستگاه Chong Nonsi قطار هوایی فاصله دارد. این منطقه از شهر برای آن دسته از مسافران تور تایلند که برای خرید، سرگرمی و تجارت به سفر آمده‌اند عالی است. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل پولمن جی بانکوک پنجره‌های از سقف تا کف و مناظر پانورامیک از بانکوک دارند. هتل پولمن جی بانکوک همچنین چندین گزینه برای غذا خوردن را در اختیار مسافران تور بانکوک قرار می‌دهد. موقعیت عالی هتل به مهمانان اجازه می‌دهد به راحتی به جاذبه‌های گردشگری بانکوک دسترسی داشته باشند. شما می‌توانید به راحتی از محل ایستگاه سافان تکسین قطار هوایی، با قایق و از طریق رودخانه به کاخ بزرگ و وات آرون برسید. برای عاشقان خرید هم مال‌های مشهور و بزرگ سیام پاراگون، سنترال ورلد و پلاتینوم در دسترس هستند؛ مال‌هایی که تنها چند ایستگاه قطار هوایی با هتل فاصله دارند.

هتل پولمن جی بانکوک (هتل سوفیتل سیلوم)

هتل پولمن جی بانکوک به مسافران تور تایلند یک استخر روباز، یک اسپا با خدمات کامل و یک سونا را ارائه می‌دهد. 3 رستوران به علاوه یک کافی‌شاپ و یک اغذیه‌فروشی در این هتل فعالیت می‌کنند. وای‌فای و اینترنت باسیم به صورت رایگان در فضاهای عمومی هتل در دسترس مسافران تور بانکوک قرار دارند. مرکز تجارت و اتاق‌های ملاقات هم در دسترس هستند. فضای برپایی مراسم و برگزاری رویدادها در هتل پولمن جی بانکوک حدود 1200 متر مربع مساحت دارد. یک مرکز بدنسازی، کتابخانه، پارکینگ رایگان و راهنمایی برای خرید تور و بلیت از دیگر امکانات هتل پولمن جی بانکوک هستند. محوطه‌هایی برای سیگار کشیدن در این هتل 5 ستاره بانکوک در نظر گرفته شده‌اند.

هتل پولمن جی بانکوک 469 اتاق با تهویه مطبوع دارد. این اتاق‌ها همچنین به اتصال‌دهنده‌های آیپاد، مینی‌بار و تخت‌های با کیفیت بالا هم مجهز شده‌اند. امکان انتخاب نوع بالشت برای مسافران تور تایلند فراهم شده است. تلویزیون‌های ال‌سی‌دی، شبکه‌های ماهواره‌ای را نمایش می‌دهند. سرویس‌های بهداشتی، دوش و وان جداگانه با وان عمیق و سردوش بارانی دارند. در سرویس‌های بهداشتی اتاق‌های هتل پولمن جی بانکوک همچنین حوله، دمپایی و مواد شوینده از برندهای معروف هم وجود دارد. هتل پولمن جی بانکوک امکان دسترسی به اینترنت بی‌سیم را در اتاق‌ها هم به مسافران تور بانکوک داده است. دیگر امکانات اتاق‌ها شامل میز، تلفن، گاوصندوق و بطری‌های آب می‌شوند. مهمانان می‌توانند ماساژ در اتاق و میز اتو و اتو را درخواست کنند. نظافت به صورت روزانه انجام می‌شود.

اسپای هتل پولمن جی بانکوک 9 اتاق دارد. خدمات این اسپا برای مسافران تور تایلند شامل ماساژ، ماسک صورت و لایه‌برداری می‌شوند. اسپای هتل پولمن جی بانکوک به یک سونا و وان آبگرم هم مجهز است. انواع درمان‌ها مانند رایحه‌درمانی هم به مسافران تور بانکوک ارائه می‌شوند.

انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 775

به "هتل پولمن جی بانکوک (هتل سوفیتل سیلوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل پولمن جی بانکوک (هتل سوفیتل سیلوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید