هواوی از مدل 5G تبلت میت پد پرو رونمایی کرد

به گزارش تور چین ارزان، هواوی در کنار جدیدترین گوشی تاشو خود از نسخه 5G تبلت میت پد پرو هم رونمایی کرد که مدل معمولی آن سال گذشته میلادی برای بازار چین معرفی شده است. این تبلت روی هم رفته تفاوتی با مدل اصلی خود ندارد و تفاوت آن ها صرفا در زمینه پشتیبانی از فناوری 5G است.

هواوی از مدل 5G تبلت میت پد پرو رونمایی کرد

به طور خلاصه، این تبلت از نمایشگر 10.8 اینچی LCD با رزولوشن 2560 در 1600 بهره می برد. در ضمنً نباید نسبت 85.6 درصدی نمایشگر به بدنه این تبلت را از قلم بیندازیم. بدنه آلومینیومی آن علاوه بر افزایش جذابیت، باعث می شود در برابر ضربات دوام بیشتری داشته باشد. قلب تپنده این تبلت تراشه 7 نانومتری کایرین 990 است که حالا در کنار آن مودم 5G تعبیه شده است.

در پنل پشتی شاهد دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی هستیم که از پس فیلمبرداری با رزولوشن 2160p و سرعت 30 فریم در ثانیه برمی آید. در حفره نمایشگر هم یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی وظیفه ثبت عکس های سلفی را بر عهده دارد.

انرژی هواوی میت پد پرو از طریق یک باتری 7250 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که به لطف پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 40 وات، با سرعت زیادی می توان آن را شارژ کرد. علاوه بر این باید به شارژ بی سیم 27 وات هم اشاره کنیم. در ضمنً کاربران می توانند از طریق پنل پشتی این تبلت، از فناوری شارژ بی سیم برای شارژ دیگر گجت های مجهز به این قابلیت استفاده کنند که حداکثر سرعت آن به 7.5 وات می رسد.

کاربران برای این تبلت می توانند کیبورد فیزیکی و قلم استایلوس را به طور جداگانه خریداری کنند که به ترتیب 129 و 99 یورو قیمت دارند. در مورد قلم استایلوس موسوم به M-Pencil می تواند به صورت مغناطیسی به لبه بدنه این تبلت وصل شود و در عرض 30 ثانیه، انرژی کافی برای 10 دقیقه استفاده را به دست می آورد. اگر هم 1 ساعت به بدنه وصل باشد، می تواند 10 ساعت مورد استفاده قرار بگیرد.

این تبلت هم مانند دیگر گجت های جدید هواوی فاقد سرویس ها و اپلیکیشن های گوگل است. البته هواوی با توسعه سرویس ها و اپلیکیشن های خود قصد دارد جای خالی این موارد را پر کند که البته هنوز نتوانسته به طور کامل چنین کاری را انجام دهد.

برای خرید مدل 5G میت پد پرو مجهز به 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی باید 799 یورو بپردازید و خرید مدل 512 گیگابایتی آن 949 یورو هزینه در پی دارد. ارزان ترین مدل این تبلت هم که از اینترنت موبایل پشتیبانی نمی کند و مجهز به 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است، 549 یورو قیمت دارد. طبق اعلام هواوی عرضه تبلت میت پد پرو برای بازارهای جهانی از ماه آوریل آغاز می شود.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1085

به "هواوی از مدل 5G تبلت میت پد پرو رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی از مدل 5G تبلت میت پد پرو رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید