والیبال قهرمانی جوانان دختر آسیا، وادی: قزاقستان از ویتنام هم قوی تر است، بازیکنان ما با بررسی غریبه هستند!

به گزارش تور چین ارزان، مشاور فنی تیم والیبال جوانان دختر کشورمان اعتقاد دارد تیم والیبال جوانان دختر قزاقستان قدرتمندتر از ویتنام است.

والیبال قهرمانی جوانان دختر آسیا، وادی: قزاقستان از ویتنام هم قوی تر است، بازیکنان ما با بررسی غریبه هستند!

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ویتنام تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از ویتنام، ابراهیم وادی درباره بازی تیم ایران برابر ویتنام در مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر آسیا گفت: بازیکنان تیم ایران در ست های اول و چهارم بسیار خوب بازی کردند و در ست پنجم نیز برای هر امتیاز جنگیدند. ویتنام از شرایط میزبانی و حضور تماشاگران نیز به نفع خود استفاده کرد و توانست پیروز این بازی گردد.

وی در ادامه اضافه نمود: برای حضور در جمع چهار تیم برتر آسیا خود را آماده نموده بودیم. برنامه ما این بود که در مرحله یک هشتم نهایی با قزاقستان روبه رو شویم و در یک چهارم نهایی با چین، اما دیدارهای تیم ایران به شکل دیگری دنبال شد.

مشاور فنی تیم والیبال جوانان دختر کشورمان خاطر نشان کرد: دربازی امروز برابر ویتنام نتوانستیم پیروز شویم و باتجربه های تیم عملکرد راضی کننده ای نداشتند. با توجه به شکست امروز برای کسب صندلی های هفتم و هشتم آسیا به مصاف تیم قزاقستان می رویم.

وادی همچنین گفت: به نظرم قزاقستان از ویتنام نیز قوی تر است، چرا که بازیکنان این تیم قدرتی هستند و دفاع خوبی دارند. دربازی فردا باید سرویس های خوبی داشته باشیم تا به واسطه سرویس های مان دفاع تیم را به هم بزنیم. البته قزاق ها نیز سرویس های خوبی در این مسابقات داشتند. به طورحتم آنها نیز تیم ایران را به خوبی بررسی نموده و از شرایط ما خبر دارند.

وی در پایان توضیح داد: متأسفانه بازیکنان تیم ایران گویا با بررسی غریبه هستند! هر روز و قبل از بازی ها بررسی تیم حریف را به صورت مکتوب به آنها می دهیم، اما باز هم به مشکل برمی خورند.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 526

به "والیبال قهرمانی جوانان دختر آسیا، وادی: قزاقستان از ویتنام هم قوی تر است، بازیکنان ما با بررسی غریبه هستند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والیبال قهرمانی جوانان دختر آسیا، وادی: قزاقستان از ویتنام هم قوی تر است، بازیکنان ما با بررسی غریبه هستند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید