وبینار انسان سالم از منظر روانشناسی برگزار می گردد

به گزارش تور چین ارزان، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان گفت: وبینار انسان سالم از منظر روانشناسی برگزار می گردد.

وبینار انسان سالم از منظر روانشناسی برگزار می گردد

امید خواجه در تبادل نظر با خبرنگار با حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، اظهار کرد: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان در نظر دارد وبیناری با موضوع انسان سالم از منظر روانشناسی را در 27 مردادماه 1399 ساعت 11 تا 13 برگزار کند.

وی اضافه کرد: در این وبینار اصغر آقایی استاد تمام گروه روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان و صاحب نظریه انسان سالم که کتابی نیز با همین عنوان منتشر نموده، سخنرانی خواهد نمود.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد اصفهان در خصوص سرفصل های این وبینار گفت: عناوینی نظیر تفاوت انسان کامل و انسان سالم، معنا نزد انسان سالم و دوازده ویژگی انسان سالم جزو سرفصل های این وبینار خواهد بود.

خواجه در ادامه اضافه کرد: همه علاقه مندان برای شرکت در این وبینار می توانند ابتدا در سایت daan.ir ثبت نام نموده و سپس با درج شناسه کلاس و گذرواژه از این برنامه بهره مند شوند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان اضافه کرد: شرکت کنندگان می توانند با شناسه کلاس 6635683 و گذرواژه 1234 در این وبینار شرکت نموده و از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببرند.

4040/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1508

به "وبینار انسان سالم از منظر روانشناسی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وبینار انسان سالم از منظر روانشناسی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید