پارس جنوبی جم 3 &ndash نساجی یک ، جلالی در باتلاق جم زمین گیر شد

به گزارش تور چین ارزان، جلالی در باتلاق جم زمین گیر شد

شنبه: 97،11،27، هفته هجدهم از هجدهمین دوره لیگ برتر،استادیوم تختی جم،ساعت 15:30،تماشار:350 نفر

پارس جنوبی جم 3 &ndash نساجی یک ، جلالی در باتلاق جم زمین گیر شد

پارس جم 3

گلها: جورجی گولسیانی) گل به خودی52)، مجید علیاری(56)، میرهادی میرجوان(2+90)

نساجی قائمشهر یک

گل: جورجی گولسیانی(70 پنالتی)

داور: داور: سید مهدی مرجان زاده

یاری ها: مهدی الوندی و مهدی شفیعی

اخراج: علی اصغر عاشوری (دقیقه 16 از نساجی)

بازیکن برتر: مجید علیاری(پارس جم)

پارس جنوبی جم: رحمان احمدی، حامد نورمحمدی، مجتبی لطفی، محمدمهدی عسگری (1+45- سعید آهنی)، شهرام گودرزی، میثم نقی زاده، حسین پورامینی، میرهادی میرجوان، کیوان امرایی (78- روح ا.. سیف اللهی)، مجید علیاری، ابراهیم صالحی (55- فرزاد حاتمی)

سرمربی: مهدی تارتار

نساجی مازندران: حامد لک، جورجی گولسیانی، لاشا توتادزه، فرشاد فرجی، حمیدرضا دیوسالار، احمد عبدا...زاده (80- سیدمحمد میری)، محمد آبشک، علی اصغر عاشوری، امید سینگ (54- آرفنگ دافه)، سجاد آشوری، رحمان جعفری (66- محمدمهدی نظری)

سرمربی: مجید جلالی

پارس جنوبی جم بعد از دو باخت متوالی در انتها نیم فصل اول، در دو دیدار ابتدایی دور برگشت به دو تساوی رسید ولی آنها امروز هم در دقایق ابتدایی نمایش دفاعی داشتند و بازی بیشتر در اختیار تیم نساجی بود، اما اخراج زودهنگام علی اصغر عاشوری در دقیقه 16 موجب شد تا روند مسابقه به سود جمی ها تغییر کند و شاگردان مهدی تارتار بعد از تساوی بدون گل در نیمه اول، در نهایت به برتری 3 بر یک دست یابند و موقتا به رده ششم جدول صعود نمایند.

با بارش باران شدید در بوشهر زمین استادیوم تختی جم لحظه به لحظه شرایط بدتری پیدا کرد و نساجی که در نیمه اول توانسته بود با وجود 10 نفره شدن برابر حملات پارس جنوبی مقاومت کند، در دقیقه 52 با گل به خودی گولسیانی که برای دومین بازی متوالی دروازه خودی را باز می کرد، عقب افتاد و همین مسئله روحیه نساج ها را پایین آورد.

در این لحظه اشتباه عبدالله زاده در دفع توپ موجب شد تا ابراهیم صالحی به توپ برسد که پاس او و شوت مجید علیاری پس از برخورد به جورجی گولسیانی وارد دروازه نساجی شد تا این مدافع گرجستانی برای دومین بازی پیاپی گل به خودی بزند. تنها چهار دقیقه بعد گل دوم را با ضربه سر مجید علیاری دریافت نمایند. ارسال پای چپ فرزاد حاتمی را مجید علیاری روی اشتباه دیوسالار در دفع توپ، با ضربه سر زد که توپ بعد از برخورد به تیرک عمودی دروازه تبدیل به گل دوم پارس جنوبی شد.

گولسیانی در دقیقه 70 از روی پنالتی اختلاف را کمتر کرد که مهدی تارتار نسبت به تصمیمی مرجان زاده داور این مسابقه به شدت معترض بود و چند دقیقه ای بازی را رها نموده و فقط اعتراض می کرد.

بازی که در زمین گل آلود و ناهموار کاملا فیزیکی و درگیرانه دنبال می شد بشدت تحت تاثیر اعتراضات دو تیم به تصمیمات داور یدنبال شد.نساجی ده نفره در این شرایط در اوج ناامیدی دنبال گ ل مساوی می گشت که با برخرود توپ به داور و ایجاد یک ضدحمله پارس در وقت های تلف شده به گل سوم رسید و کار جلالی و تیمش را یکسره کرد.

دقیقه سم وقت های تلف شده بعد از ارسال سیف اللهی پاس پورامینی با مهار سینه و شوت پای چپ زمینی میرجوان بعد از برخورد به دستان لک تبدیل به گل سوم پارس جنوبی شد.

با این نتیجه پارس جم با 24 امتیاز فعلا به رده ششم آمد و نساجی در رده دهم باقی ماند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 28 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 205

به "پارس جنوبی جم 3 &ndash نساجی یک ، جلالی در باتلاق جم زمین گیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارس جنوبی جم 3 &ndash نساجی یک ، جلالی در باتلاق جم زمین گیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید