پیش فروش بلیط قطارهای نوروزی از پنجم اسفند ماه

به گزارش تور چین ارزان، پیش فروش اینترنتی بلیط قطارهای نوروزی از روز سه شنبه، پنجم اسفند ماه، آغاز خواهد شد. امکان خرید بلیط قطار از مراکز فروش نیز از صبح چهارشنبه فراهم خواهد بود.

پیش فروش بلیط قطارهای نوروزی از پنجم اسفند ماه

بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت رجا، پیش فروش بلیط قطارهای نوروزی برای بازه زمانی 25 اسفند 99 تا 15 فروردین 1400، از روز پنجم اسفند ماه به صورت اینترنتی آغاز خواهد شد.

پیش فروش روز سه شنبه که از ساعت هفت صبح آغاز می شود، شامل تمامی راستاها به غیر از راستاهای منتهی به شهر مشهد خواهد بود. پیش فروش بلیط قطارهای نوروزی مشهد، به غیر از راستا تهران-مشهد و بالعکس، از ساعت 12 روز پنجم اسفند ماه به صورت اینترنتی آغاز خواهد شد.

همچنین آغاز فروش اینترنتی بلیط تمام قطارهای راستا تهران-مشهد و بلعکس و همچنین راستاهای تهران-طبس، تهران-خواف، تهران-سمنان و بالعکس از ساعت 17 روز پنجم اسفندماه خواهد بود.

گفتنی است که خرید بلیط قطارهای نوروزی از طریق مراکز فروش، از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه ششم اسفند ماه، در همه راستاها امکان پذیر خواهد بود.

گفتنی است پیش تر رئیس انجمن صنفی شرکت های ریلی از دریافت 25 درصد هزینه جایگاه های خالی از مسافران خبر داده بود. به این تریتب که اگر مسافری جایگاه خالی را کنارش بخواهد، باید 25 درصد پول بلیط آن را پرداخت کند. این هزینه اضافه برای مسافرانی اعمال می شود که در کوپه هایی با جایگاه خالی هستند؛ بنابراین، خانواده هایی که با هم سفر می کنند، می توانند کوپه هایی به اندازه تعداد خودشان تهیه کنند تا مشمول این قانون نشوند.

منبع: کجارو / irinn.ir
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2301

به "پیش فروش بلیط قطارهای نوروزی از پنجم اسفند ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش فروش بلیط قطارهای نوروزی از پنجم اسفند ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید