کاخ موزه باغچه جوق ماکو برای بازدید گردشگران بازگشایی می گردد

به گزارش تور چین ارزان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: کوشش می کنیم با بهره برداری هر چه سریع تر از کاخ موزه باغچه جوق ماکو، این بنای تاریخی برای بازدید عموم بازگشایی گردد.

کاخ موزه باغچه جوق ماکو برای بازدید گردشگران بازگشایی می گردد

جهت دریافت خدمات طراحی سقف شیبدار ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، جلیل جباری روز سوم شهریورماه، در سفری یک روزه به ماکو از طرح های بازسازیی در این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین شرایط این طرح ها نهاده شد.

او در حاشیه بازدید از مراحل بازسازی کاخ موزه باغچه جوق ماکو اظهار کرد: حجم کارهای صورت گرفته در این کاخ به حدی گسترده و متنوع بوده که بازسازی این بنا از سال 95 شروع شده و تا به امروز نیز ادامه دارد.

جباری اضافه نمود: بازسازی کاخ موزه باغچه جوق با مشارکت و همکاری سازمان منطقه آزاد ماکو در حال اجرا بوده و کارشناسان این اداره کل بر نحوه بازسازی و انجام کارها نظارت دارند.

جباری توضیح داد: بازسازی و احیای بنا، استحکام بخشی و تقویت بنا، بازسازی و تزئینات آینه کاری و نقاشی های کاخ، گچ بری و اصلاح در و پنجره از جمله اقدامات صورت گرفته هستند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1378

به "کاخ موزه باغچه جوق ماکو برای بازدید گردشگران بازگشایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاخ موزه باغچه جوق ماکو برای بازدید گردشگران بازگشایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید