کارتخوان موبایلی؛ محصول پیشرو بانک سرمایه درحوزه پرداخت الکترونیک

به گزارش تور چین ارزان، به گزارش بازرگانی خبرنگاران و به نقل از بانک سرمایه، در این محصول جدید، تنها با افزودن یک قطعه دشوار افزاری (شیار کارتخوان) و نصب نرم افزار مربوطه، تلفن همراه هوشمند مشتریان می تواند به عنوان کارتخوان مورد استفاده قرار گیرد.

کارتخوان موبایلی؛ محصول پیشرو بانک سرمایه درحوزه پرداخت الکترونیک

قابلیت حمل و نقل بسیار ساده کارتخوان موبایلی، یکی از امتیازات بی نظیری است که آن را به ابزار بسیار جذابی برای دارندگان کسب و کارهای سیار مانند شرکت های پخش، فروشندگان محصول در محل و رانندگان تاکسی و پیک های موتوری تبدیل می سازد.

همچنین لازم به ذکر است از طریق کارتخوان موبایلی امکان مدیریت حساب کاربری به صورت آنلاین میسر بوده و با کمک نرم افزارهای جانبی می توان به گزارش گیری و تحلیل تراکنش های انجام گردیده پرداخت.

شایان ذکر است با درج شماره تلفن همراه مشتری در نرم افزار نصب گردیده حین انجام تراکنش، علاوه بر رسید پیامکی بانک، یک رسید پیامکی نیز از سامانه MPOS برای موبایل مشتری ارسال می گردد و عدم وجود رسید چاپی در این میان، کارتخوان موبایلی را به محصولی دوستدار محیط زیست تبدیل می سازد. با وجود این، در صورت احتیاج مشتری به رسید چاپی، امکان چاپ تراکنش مذکور روی کاغذ نیز وجود دارد. بدیهی است شماره تلفن همراه مشتری به هیچ عنوان در نرم افزار پذیرنده ذخیره نمی گردد.

مشتریان ارجمند می توانند جهت دریافت اطلاعات بیش تر و نیز ثبت درخواست محصول فوق به شعب بانک سرمایه مراجعه کنید.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 29 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 117

به "کارتخوان موبایلی؛ محصول پیشرو بانک سرمایه درحوزه پرداخت الکترونیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارتخوان موبایلی؛ محصول پیشرو بانک سرمایه درحوزه پرداخت الکترونیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید