آشنایی با کشتی های کروز مجلل دنیا

به گزارش تور چین ارزان، اگر سفر دریایی را امتحان نکرده‌اید این تجربه را با کشتی کروز کسب نمایید، هتل های مجلل شناوری که همه چیزهایی که در یک شهر کوچک یافت میشود را در خود جای داده اند و شما را از بندری به بندر دیگر منتقل میکنند تا از تفریح و خوشگذرانی لذت در هر یک لذت ببرید و فردا یک تجربه جدید در یک شهر جدید کسب نمایید.

آشنایی با کشتی های کروز مجلل دنیا

کشتی کروز Norwegian Escape

این کشتی کروز جدید در ماه نوامبر به آب انداخته شد و هفت شب به دریا نوردی از میامی می پردازد . در اطراف این کشتی و در فضای های مختلف آن رستوران های زیادی است که تا ساعت صبح به سویس دهی و خدمات مشغول هستند همچنین سر آشپز های این کشتی ها با ترکیب غذا های اصیل و مدرن غذا های جالبی را برای شما آماده خواهد نمود. غذاهای کره ای و مکزیکی و پیراشکی های مختلف از غذا های پر طرفدار این کشتی می باشد.

نکات قابل توجه : سرگرمی های این کشتی بسیار متنوع و زیبا است که از میانه شب تا نزدیکی صبح ادامه دارد و همچنین تئاتر های مختف نیویورکی به همراه شام و همچنین اجرای موسیقی های مختلف شب را برای شما خاطره انگشیز خواهد نمود.

کشتی کروز Crystal Serenity

کشتی های تفریحی لوکس از نوع کریستال ، گشت های معمولی در دریای کارائیب ندارد بنا بر این مسیر های کوتاه تری را در کابین های این کشتی سفر خواهید کرد . در رستوران های این کشتی سوئی شی در رستوان های ژاپنی با بهترین کیفیت سرو می شود. همچنین دارای رستوران های ایتایی نیز می باشد. شب ها نیز مراسم خاص و همچنین شعبده بازی برای شما آماده می باشد.

نکات قابل توجه : در این کشتی خدمتکاران در تمام کشتی حصور داردن و تمام نیاز های شما را حل خواهند کرد.

کشتی کروز Holland Americas ms Koningsdam

این نیز از جدید ترین کشتی های موجو در دنیا می باشد که در دریای مدیترنه سفر می کند و در پایان فصل به دریای کارائیب تغییر مسیر خواهد داد . در این فضای کشتی تمام خدمات به بهترین شکل انجام می شود.

نکات قابل توجه : این کشتی مسافر بری تفریحی با ظرفیت 2650 نفر طولانی ترین خط را در دریای کارائیب طی می کند.

کشتی کروز Celebrity Silhouette

این کشتی به طور عادی در در مسیر شرق و غرب فورت لندرن و دریای کارائیب در طول زمستان رفت و آمد دارد که در این مسیر فرصت های زیادی برای دیدن آفتاب و مناطر به وجود خواهد آمد. بر روی عرشه این کشتی ها طراحی جالبی مثل صندلی های تخم مرغی و صندلی های آفتابی برای شما آماده شده است و همچنین کافه های مختلف برای صرف غذا و خوراکی موجود است.

نکات قابل توجه : کباب خانه بر روی چمن - جایی که مهمانان می توانند شام خود را کباب کنند و در امتداد کشتی بر روی چمن های طراحی شده فضایی زیبا و جالب برای صرف غذا ها شده است.

کشتی کروز Oceanias Riviera

این کشتی نمونه ای از شیک ترین کشتی های تفریحی است که برای زوج هایی که به این موضوع اهمیت می دهند بسیار مناسب می باشد. طراحی داخلی مانند هتل بوتیک و اتاق هایی مقل لاس وگاس و طراحی اروپایی و کلاسیکی نیز همراه است . همچنین می تواند روند پخت و پز غذا ها را مشاهده کنید که رستوران های آسیایی با غذاهی دریایی و ترکیباتی از ادویه و زنجفیل همچنین غذا های تایلندی و مالزیایی در دریای کارائیب از شما پزیرایی خواهد نمود.

نکات قابل توجه : نوییسنده کتاب های آشپزی و ستاره تلویزیونی Jacques pepin رستوران خود را در این کشتی افتتاح نموده که این موضوع از جذابیت های این کشتی می باشد که کباب های مخصوص سوپ ها و استیک های این رستوران بسیار پر طرفدار است.

کشتی کروز Royal Caribbeans Anthem of the Seas

این کشتی در دماغه آزادی در نیوجرسی تا دریای کارائیب شروع به سفر می کند . در این کشتی اجرای مراسم آکروباتیک و همچنین و موج سواری مصنوعی و سقوط آزاد می تواند تفریح های جالب این کشتی می باشد. این کشتی از نظر تکنولوژی بسیار به روز می باشد و تمامی نیاز های مدرن مسافران را بر طرف خواهد کرد.

انتشار: 5 فروردین 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 67

به "آشنایی با کشتی های کروز مجلل دنیا" امتیاز دهید

2 کاربر به "آشنایی با کشتی های کروز مجلل دنیا" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با کشتی های کروز مجلل دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید