کشف 126 دستگاه خودروی ایرانی و خارجی فاقد پلاک در پایتخت

به گزارش تور چین ارزان، رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف 126 دستگاه خودرو احتکار شده فاقد پلاک از 3 پارکینگ در حوالی خیابان یافت آباد، میدان هفت تیر و خیابان بهار به ارزش 250 میلیارد ریال اطلاع داد.

کشف 126 دستگاه خودروی ایرانی و خارجی فاقد پلاک در پایتخت

به گزارش گروهه اجتماعی خبرنگاران، سردار علی ذوالقدری گفت: روز گذشته، اخباری مبنی بر اینکه مالکان 3 پارکینگ خودرویی در حوالی خیابان بهار، میدان هفت تیر و یافت آباد با سو استفاده از شرایط و شرایط فعلی جامعه، تعداد قابل توجهی از انواع خودرو های ایرانی و خارجی دپو و جمع آوری نموده اند تا در فرصت مناسب با چند برابر قیمت واقعی آن را روانه بازار نمایند دریافت کردیم.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی نشان از صحت اخبار داشت، گفت: با هماهنگی مقام قضائی روز گذشته مأموران در 3 عملیات جداگانه برای دستگیری محتکران و بازرسی از محل های مذکور به نشانی های اعلامی اعزام و پیروز شدند ابتدا از پارکینگ حوالی یافت آباد 70 دستگاه انواع خودرو شامل بنز، پژ و 206، تیبا، دنا و رانا کشف و مالک پارکینگ را نیز به اتهام احتکار خودرو دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال دهند.

سردار ذوالقدری توضیح داد: مأموران در ادامه آنالیز های خود از دو پارکینگ در حوالی میدان هفت تیر و خیابان بهار نیز 56 دستگاه انواع خودرو خارجی و ایرانی شامل جک S5، هایما، پژو 405، مزدا 3 و ساینا کشف و مالک این پارکینگ ها را نیز به همین اتهام دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال دادند.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه ارزش ریالی خودرو های کشف شده حدود 250 میلیارد ریال است، اعلام نمود: متهمان پس از تحقیقات اولیه به دادسرا معرفی شدند.

وی در انتها با اشاره به اینکه برابر تصمیمات انجام شده هر گونه دپو و نگهداری خودروی فاقد پلاک در پارکینگ ها، احتکار محسوب شده و با محتکران برابر دستور قضائی برخورد خواهد شد، از شهروندان خواست: تا در صورت اطلاع از این گونه پارکینگ ها مراتب را به وسیله سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1316

به "کشف 126 دستگاه خودروی ایرانی و خارجی فاقد پلاک در پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 126 دستگاه خودروی ایرانی و خارجی فاقد پلاک در پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید