کلوب کودکان پوکت

به گزارش تور چین ارزان، کلوب کودکان پوکت، یکی از بهترین جاذبه‌های تور پوکت مخصوص کودکان است. این کلوب مکانی امن، تفریحی، در قلب پاتونگ در فاصله کوتاهی با مرکز خرید جانگسیلون و جاده بنگلا قرار گرفته است.

کلوب کودکان پوکت

این کلوب 800 متر مربعی در طبقه بالای مرکز خرید پاتونگ واقع شده است.. در اینجا انواع سرسره، تاب، اتاق توپ، اتاق گرگم به هوا، زمین فوتبال و غیره برای ک.دکان فراهم آمده است.. همچنین انواع فروشگاه و اغذیه فروشی در این مکان وجود دارد.

هفت پرستار به طور تمام وقت در اختیار کلوب کودکان پوکت یکی از بهترین جاذبه های گردشگری تور پوکت، قرار دارند که نه تنها بر بچه های شما نظارت میکنند بلکه با آنها بازی نیز میکنند و به شما اطمینان می دهند که فرزندتان اوقات خوشی خواهد داشت.. در این صورت لزومی به مراقبت والدین نیست و شما می توانید به خرید و تفریح مشغول شوید.

برای سه ساعت در روز حدود 350 بات در این مکان باید هزینه کنید. اگر میخواهید زمان بیشتری کودک خود را در این کلوب مشغول نمایید، باید 200 بات هزینه اضافی پرداخت نمایید. در اینجا برای کودکان سنین 1 تا 17 سال جاذبه های تفریحی وجود دارد.

کلوب کودکان پوکت موقعیت مناسبی در مرکز پاتونگ می‌باشد، بهترین انتخاب برای زمانی می‌باشد که می‌خواهید در فروشگاه‌ها و مغازه‌ها بدون بچه ها به خرید مشغول شوید. این زمان مناسبی است تا شما استراحت کنید و آنها انرژی اضافی خود را بسوزانند.

انتشار: 29 آبان 1396 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 30

به "کلوب کودکان پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوب کودکان پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید