کمبود واکسن دو ماهگی نوزادان در کرمانشاه ، گلایه اهالی گناباد از جمع آوری دیرهنگام زباله ها

به گزارش تور چین ارزان، مهم ترین پیام های رسیده از طریق شبکه های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ 23 آذرماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

کمبود واکسن دو ماهگی نوزادان در کرمانشاه ، گلایه اهالی گناباد از جمع آوری دیرهنگام زباله ها

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه های اجتماعی برای خبرنگاران، ، با شماره 09303001947 یا شناسه @shahrvandyjc پیام های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده اید.

سلام، جمع آوری دیر هنگام زباله ها در شهرگناباد، علاوه براینکه باعث آلودگی محیط زیست این منطقه شده موجب پرسه سگ های ولگرد در این منطقه شده است، لطفا رسیدگی کنید.

سلام، شهرهشت بندی در شهرستان میناب استان هرمزگان، وسیله نقلیه (تاکسی، اتوبوس و مینی بوس) برای جابه جایی مسافران بین شهری در این منطقه وجود ندارد، لطفا پیگیری کنید.

سلام، از چند سال پیش طرح حفاری انتقال آب از شهرستان رابر به شهر کرمان کلید خورد، اما با پیشرفت 40 کیلومتری این طرح موجب خشک شدن آب های سطحی چشمه ها، قنات و رودخانه شد، اما همچنان این طرح ادامه دارد، ادامه این امر موجب از بین رفتن ده ها هکتار زمین کشاورزی در این شهر می شود، لطفا رسیدگی کنید.

سلام، امسال بیشتر باغداران مازندران بیشتر مرکبات خود را یا هنوز پیروز به فروش نشده اند و یا اگر به فروش برسد با قیمت خیلی پایین فروخته می شود، لطفا پیگیری کنید.

سلام، در شهر کرمانشاه به شدت با واکسن دو ماهگی نوزادان روبرو هستیم، ماهی یکبار برای مراکز بهداشت این منطقه فرستاده می شود، به مرکز بهداشت که مراجعه کردیم می گویند ماه دیگر مراجعه کنید، لطفا رسیدگی کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری اینجا کلیک کنید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2211

به "کمبود واکسن دو ماهگی نوزادان در کرمانشاه ، گلایه اهالی گناباد از جمع آوری دیرهنگام زباله ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود واکسن دو ماهگی نوزادان در کرمانشاه ، گلایه اهالی گناباد از جمع آوری دیرهنگام زباله ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید