معرفی کمپین گردشگری تایلند در OTM 2018 بمبئی

به گزارش تور چین ارزان، تایلند با تمام وجود در پی تکرار و بهبود موفقیت گردشگری این کشور در سال 2018 است، همانطور که پیشتر گفتیم تایلند در سال 2017 رکورد ورود گردشگران را زده و برای تداوم این موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی گسترده‌ای را در نقاط مختلف دنیا به راه انداخته است، در OTM 2018 نیز با معرفی چند کمپین جدید به همه نشان داد که برای امسال نیز برنامه ریزی دقیقی انجام داده است.

معرفی کمپین گردشگری تایلند در OTM 2018 بمبئی

گردشگری تایلند کمپین‌های جدید خود را در OTM 2018 به نمایش می‌گذارد. OTM بزرگ‌ترین و بین‌المللی‌ترین گردآوری گردشگران و متخصصان تجارت گردشگری است و مهم‌تر از همه، هرساله در بمبئی اجرا می‌شود که مقر اصلی تقریبا تمام اپراتورهای بزرگ گردشگری خارجی است.

اداره گردشگری تایلند (TAT) در OTM 2018 در بمبئی هند شرکت خواهد کرد، تا کمپین‌های جدید خود مانند: «جنبه‌های جدید تایلند» (Open to the New Shades of Thailand) و «گردشگری شگفت‌انگیز تایلند در سال 2018» (Amazing Thailand Tourism Year 2018) را نمایش دهد. حدود 22 نفر از نمایندگان تایلندی مانند هتل‌ها، خطوط هوایی، DMC و مناطق سرگرمی از تایلند در OTM شرکت خواهند کرد.

خانم Soraya Homchuen، مدیر اداره گردشگری تایلند، گفت:

OTM بزرگ‌ترین و بین‌المللی‌ترین گردهمایی خریداران و متخصصان تجارت گردشگری است و مهم‌تر از همه هر سال در بمبئی که مقر اصلی تقریبا تمام اپراتورهای بزرگ گردشگری خارجی است، برگزار می‌شود . هر ساله شرکت‌کنندگان از تایلند با نمایش فعالیت‌های خود از OTM بهره‌مند می‌شوند، زیرا آن‌ها یک پلت فرم یکسان برای نمایش محصولات خود به تاجران گردشگری و مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهند. شرکت‌کنندگان در OTM برای تایلند به بهترین نحو کار می‌کنند، چرا که عوامل برای ایجاد ملاقات‌های چهره به چهره و ایجاد روابط تجاری بلندمدت با شرکای خود در هند فراهم است.

بازدیدکنندگان می‌توانند از غرفه‌های D 500 تایلند بازدید کنند و با بخش خصوصی ارتباط برقرار کنند؛ همچنین در این غرفه‌ها آموزش زبان تایلندی و مجسمه‌سازی نیز ارائه می‌شود. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند در قسمت جوایز نیز شرکت کنند.

بازدیدکنندگان در تاریخ 19 ژانویه 2018 می‌توانند در بخش ارائه محصولات از ساعت 12 تا 1 بعدازظهر شرکت کنند که در این بخش مناطق جدید تایلند فراتر از بانکوک و پاتایا به آن‌ها معرفی می‌شوند.

انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 761

به "معرفی کمپین گردشگری تایلند در OTM 2018 بمبئی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی کمپین گردشگری تایلند در OTM 2018 بمبئی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید