گرانترین شاسی بلند دنیا معرفی گردید

به گزارش تور چین ارزان، پس از تأیید خبر عرضه قریب الوقوع جدیدترین نسخه شاسی بلند لکسوس LX اکنون گزارش های رسمی از قیمت منتشر شده که نشان می دهد ما به زودی شاهد عرضه گرانترین شاسی بلند این برند با قیمت 126 هزار دلار خواهیم بود.

گرانترین شاسی بلند دنیا معرفی گردید

ماشین شاسی بلند در ایران و در اقصی نقاط دنیا جزو پرطرف دارترین و محبوب ترین کلاس های خودرویی محسوب می گردد.علت اصلی خرید ماشین شاسی بلند برای خیلی از افراد جا داری وبزرگی این ماشین است. ماشین شاسی بلند برای بیابان و راستا های ناهموار بسیار ماشین پر قدرتی است. ماشین شاسی بلند به دسته های زیادی تقسیم شده است. در ادامه اطلاعاتی از یکی از مدل های ماشین شاسی بلند می خوانیم.

تا به امروز شایعات زیادی درباره نوترین نسل شاسی بلند لکسوس LX منتشر شده، اما اکنون ما می دانیم که این خودرو به زودی راهی بازار ها خواهد بود، اما این بار این نسل نو در عین حال قرار است لقب گرانترین شاسی بلند این برند لوکس ژاپنی را با برچسب قیمتی 126 هزار دلار امریکا، یدک بکشد.

به گزارش فرارو، پس از تأیید رسمی عدم راه یابی تویوتا لندکروز نو به بازار امریکا، مشتریان این بازار هنوز امیدوار بودند که برند لوکس این خودروساز، حداقل با نسل نو شاسی بلند ال ایکس، به آمریکا راه خواهد یافت، اما تا همین اواخر در خصوص برچسب قیمتی 2022 Lexus LX اطلاعاتی در دسترس نبود. اکنون لکسوس در بیانیه ای رسمی قیمت مدل های مختلف این ال ایکس سال 2022 را اعلام نموده که بسیار جالب توجه است.

لکسوس، شاسی بلند نو ال ایکس 2022 را در پنج مدل عرضه خواهد نمود، اما ویژگی این نسل نو آن است که این خودرو، عریض ترین نسخه در سری ال ایکس لکسوس خواهد بود. ارزان ترین LX بدون هزینه ارسال به مقصد، 86900 دلار قیمت دارد و گران ترین نسخه نیز با قیمت 126000 دلار به فروش می رسد. هزینه ارسال به مقصد، برای تمام مدل ها 1345 دلار است.

سری نو LX با مدل LX 600 آغاز می گردد که سیستم چهار چرخ متحرک تمام وقت و سیستم ایمنی Lexus + 2.5 را به صورت استاندارد دریافت می نماید. نسخه LX 600 Premium یک درجه بالاتر از نسخه قبلی است که می توان آن را با قیمت 95000 دلار خریداری کرد. نسخه Premium یک ردیف جایگاه اضافی، عملکرد هندزفری درب عقب و سیستم تعلیق تطبیقی را به عنوان آپشن های اضافه عرضه می نماید. مدل میانی سری LX، نسخه F Sport Handling است. این مدل با قیمت 101000 دلار، دارای ویژگی های ظاهری منحصربه فرد، همراه با تغییرات زیر شاسی خاص این مدل است. این مدل ویژگی های دیگری همانند تنظیمات تعلیق F Sport، دیفرانسیل لغزش محدود، دمپر های عملکردی و میله تثبیت نماینده عقب را عرضه می نماید.

با کمی پرداخت بیشتر می توانید نسخه بالاتر LX Luxury را دریافت کنید. قیمت این مدل از 103000 دلار آغاز می گردد و دارای تزئینات چرمی نیمه آنیلین، رینگ های آلیاژی 22 اینچی و سیستم صدای فراگیر Mark Levinson با 25 بلندگو است. سایر ویژگی های اضافی شامل آفتابگیر عقب، جایگاه های ردیف دوم تهویه شونده و جایگاه های ردیف سوم تاشو برقی هستند. در صدر این محدوده LX 600 Ultra Luxury قرار گرفته که قیمت پایه 126000 دلار دارد. برای مقدار پول، شما جایگاه های ردیف سوم و نیمکت ردیف دوم را از دست می دهید. به جای آن یک جفت جایگاه کاپیتانی واقع شده است که با یک کنسول مرکزی عقب با میز بازشو، سیستم تفریح و ماساژور ها به صورت استاندارد همراه شده است.

تمامی مدل های LX 2022 از یک موتور 3.5 لیتری V6 توئین توربو با 409 اسب بخار قدرت و 479 پوند فوت گشتاور استفاده می نمایند. این موتور به یک گیربکس ده سرعته اتوماتیک و یک سیستم چهار چرخ متحرک تمام وقت متصل است. نکته جالب توجه این است که نسل های پیشین این خودرو به موتور های V8 مجهز بودند که حداقل 4400 سی سی قدرت را عرضه می نمایند. در واقع نسل اول LX دارای یک موتور شش خط مستقیم و جایگاه برای هفت سرنشین بود. نسل دوم و سوم دارای پیشرانه موتور V8، بدنه فولادی جوش داده شده همراه با قاب نردبان فولادی با مقدار کامل (ساخت بدنه روی قاب) و جایگاه هایی برای هشت سرنشین بودند. اما مدل های نسل چهارم به پیشرانه V6 توربوشارژ دوقلو و جایگاه های هفت سرنشین به صورت استاندارد و چهار سرنشین به صورت آپشن مجهز شده اند.

منبع:طلا

منبع: رکنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2318

به "گرانترین شاسی بلند دنیا معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرانترین شاسی بلند دنیا معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید