گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، جعفری: در تیراندازی نتایج را نمی توان پیش بینی کرد

به گزارش تور چین ارزان، ملی پوش تیراندازی ایران اعتقاد دارد در رشته تیراندازی نمی توان نتایج را پیش بینی کرد.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، جعفری: در تیراندازی نتایج را نمی توان پیش بینی کرد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، آمیتیس جعفری درباره شرایط تیم ملی تیراندازی قبل از شروع بازی های آسیایی جاکارتا گفت: خوشبختانه ما در زمان خوبی به اندونزی رسیدیم و نسبت به بقیه تیم ها هم زودتر آمدیم. ما فرصت کافی داشتیم که به هوا و زمان و محیط عادت کنیم و این خیلی خوب است.

وی ادامه داد: دیروز اول جلسه تمرین مان در پالمبانگ بود که خیلی از بچه ها 25 متر تمرین کردند .امروز هم روز دوم تمرین است و فردا هم افتتاحیه است. مسابقه ها نیز از پس فردا شروع می گردد.

جعفری درباره رقیبان ایران در تیراندازی بازی های آسیایی گفت: در درجه اول تیم های چین و هند و بعد از آن ها کره و ژاپن از رقیبان اصلی ما هستند. تیراندازی رشته ای پیجیده است و نمی توان نتیجه را پیش بینی کرد. امیدوار هستیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و بهترین نتیجه بگیریم.

ملی پوش تیراندازی ایران ادامه داد: همان طور که گفتم نتایج اصلاً قابل پیش بینی نیست. یک سری تیراندازان با تجربه در تیم ملی هستند و بعضی مثل من هم اولین تجربه شان است. نمی توان از شانس های مدال آوری نام برد، ولی امیدوارم برای همه تیم بهترین نتیجه رقم بخورد. همه چیز بستگی به شرایط روز مسابقه دارد که بتوانیم عملکرد تمرینات را در مسابقه هم اجرا کنیم.

وی در سرانجام درباره میزبانی اندونزی از این بازی ها گفت: یکسری مسائل همواره هست، اما ما به مسئولان آن ها را انتقال می دهیم و آن ها هم کوشش می نمایند رفع گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 735

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، جعفری: در تیراندازی نتایج را نمی توان پیش بینی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، جعفری: در تیراندازی نتایج را نمی توان پیش بینی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید