یادآوری ای اف سی به الدحیل: پرسپولیس در خانه امتیاز نمی دهد

به گزارش تور چین ارزان، پرسپولیس با پیروزی مقابل الدحیل در دیدار روز دوشنبه هفته آینده می تواند رکورد جدیدی را در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا ثبت کند.

یادآوری ای اف سی به الدحیل: پرسپولیس در خانه امتیاز نمی دهد

به گزارش خبرنگاران ، پیروزی در بازی برگشت با الدحیل، رکورد جدیدی را در لیگ قهرمانان آسیا به نام پرسپولیس ثبت خواهد نمود: پیروزی های صددرصدی بازی های خانگی. تیم برانکو تمام بازی های خانگکی خود در مرحله گروهی و همین طور مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان 2017 را با پیروزی پشت سر گذاشته و و به میهمان هایش حتی یک امتیاز هم نداده است.

آماری که چنان چشم کنفدراسیون فوتبال آسیا را گرفته که به خاطر آن دست به قلم گردیده است: پرسپولیس این فصل در هیچ یک از مسابقات خانگی خود در آسیا شکست نخورده است. پرسپولیس با پیروزی مقابل الدحیل در دیدار روز دوشنبه هفته آینده می تواند رکورد جدیدی را در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا ثبت کند.

سایت ای اف سی سپس پیروزی های خانگی تیم برانکو را شمرده است: پرسپولیس در مرحله گروهی در استادیوم آزادی به ترتیب برابر نسف قارشی ازبکستان، الوصل امارات و السد قطر به پیروزی رسید. قرمزهای تهران در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی در استادیوم آزادی تیم الجزیره امارات را شکست دادند و پیروزی مقابل الدحیل در بازی هفته آینده، پنجمین پیروزی خانگی آنها در این فصل از مسابقات آسیایی خواهد بود.

2 – 180

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 28 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 179

به "یادآوری ای اف سی به الدحیل: پرسپولیس در خانه امتیاز نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یادآوری ای اف سی به الدحیل: پرسپولیس در خانه امتیاز نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید