یک روزنامه نگار سرپرست دپارتمان مسئولیت اجتماعی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال شد

به گزارش تور چین ارزان، تهران (پانا) - طی حکمی از سوی منصور قنبرزاده سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال، احسان محمدی به عنوان سرپرست دپارتمان مسئولیت اجتماعی و بازی جوانمردانه منصوب شد.

یک روزنامه نگار سرپرست دپارتمان مسئولیت اجتماعی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون فوتبال، در حکم قنبرزاده به محمدی آمده است: با عنایت به تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و به استناد بند 7 ماده 67 اساسنامه مصوب فدراسیون، به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دپارتمان مسئولیت اجتماعی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال منصوب می شوید. امید است با تلاش مستمر جنابعالی و دیگر همکاران، در راستای مسئولیت این دپارتمان شاهد ارتقای بیش از پیش فدراسیون باشیم. موفقیت و بهروزی روز افزون تان را در انجام وظایف مهمی که بر عهده دارید، از خداوند منان مسئلت می کنم.

وی دانش آموخته مقطع دکتری رشته فرهنگ و ارتباطات است و به عنوان عضو موسس فرهنگستان فوتبال، کارشناس و صاحب نظر اجتماعی ورزش در رادیو و تلویزیون، فعال اجتماعی، نویسنده و روزنامه نگار شناخته می شود.

محمدی پیش از این مدیر روابط عمومی انستیتو علوم و فناوری کشورهای عضو اکو (ECO-IEST) و مدیر روابط عمومی دانشگاه محیط زیست بود و همچنین به عنوان مشاور فرهنگی و رسانه ای با سازمان هواپیمایی کشور، سازمان ملی بهره وری کشور، شرکت ملی مس، شرکت سایپا خودرو، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و ... همکاری داشته است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1950

به "یک روزنامه نگار سرپرست دپارتمان مسئولیت اجتماعی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک روزنامه نگار سرپرست دپارتمان مسئولیت اجتماعی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید