153 هزار مسافر تحت پایش هلال احمر قرار گرفتند

به گزارش تور چین ارزان، مظفر محمدخانی با اشاره به استقرار 33 اکیپ پایش سلامت هلال احمر در سطح استان سمنان، گفت: 153 هزار نفر تا کنون مورد پایش قرار گرفته اند.

153 هزار مسافر تحت پایش هلال احمر قرار گرفتند

لذت بخشترین تجربه سفر را با تور ارزان تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش از ، مظفر محمدخانی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان در حاشیه بازدید از اکیپ های استقرار یافته هلال احمر در مبادی ورودی و خروجی استان سمنان با بیان اینکه 33 گروه عملیاتی در مبادی استان حضور دارند، گفت: نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان وابسته به دانشگاه های علوم پزشکی سمنان و شاهرود با هلال احمر همکاری دارند.

او اضافه کرد: هلال احمر توانسته از نخستین روز استقرار تا به امروز تب سنجی 153 هزار مسافر عبوری از محور های مواصلاتی استان سمنان را انجام دهد.

مدیرعامل هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه تا به امروز 203 نفر با داشتن علائم مشکوک به کرونا و بیماری به مراکز درمانی اعزام شده اند، ابراز کرد: تمام مبادی ورودی خروجی استان و شهرستان های هشت گانه تحت کنترل و پایش قرار دارند.

محمد خانی با بیان اینکه کار اکیپ های هلال احمر تنها تب سنجی نیست بلکه هدایت و آموزش مسافران نیز درباره مسائل بهداشتی در دستور کار قرار گرفته است، تاکید نمود: تا کنون هلال احمر در اکیپ های خود 45 هزار بروشور آموزشی را بین مسافران توزیع نموده است.

انتهای پیغام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1163

به "153 هزار مسافر تحت پایش هلال احمر قرار گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "153 هزار مسافر تحت پایش هلال احمر قرار گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید