معبد و عبادتگاه لونگ هوا (Longhua Temple and Pagoda)

به گزارش تور چین ارزان، شاید بعد از آن همه تفریح مدرن در شانگهای دلتان حال و هوای جاهای قدیمی و بافتهایی با معماری تاریخی چینی، بخواهد، بهترین انتخاب در شانگهای، معبد و عبادتگاه لونگ‌هوا (Longhua Temple and Pagoda) است که در ادامه بیشتر در مورد آن خواهیم گفت. 

معبد و عبادتگاه لونگ هوا (Longhua Temple and Pagoda)

معبد و عبادتگاه لونگ‌هوا (Longhua Temple and Pagoda) در بخش جنوب غربی شهر شانگهای قرار گرفته است که ارتفاع آن 44 متر است و تاریخی‌ترین مکان مذهبی تور چین به شمار میرود و از جنس چوب و آجر میباشد. 

شاید در نگاه اول عجیب به نظر برسد که قدمت این معبد به سال 242 بعد از میلاد تعلق دارد اما باید بدانید که در طول تاریخ معبد لونگ‌هوا چندین بار تخریب شده و دوباره سازی شده است. برج ناقوس معبد لونگ‌هوا 2متر ارتفاع و 5 تن وزن دارد و قدمت آن مربوط به سال 1382 میگردد و در مراسم ها از آن استفاده میشود. از دیگر جاذبه های گردشگری این معبد باستانی میتوان به ابزار و وسایلی که در اجرای مناسبت ها کاربرد دارد، کتاخانه ای که در آن دست نوشته های خطی قدیمی وجود دارد و 500 مجسمه بوداهای لوهان که طلایی رنگ میباشد اشاره کرد. در تور چین حتما از این مکان شگفت انگیز دیدن نمایید.

انتشار: 30 فروردین 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 80

به "معبد و عبادتگاه لونگ هوا (Longhua Temple and Pagoda)" امتیاز دهید

1 کاربر به "معبد و عبادتگاه لونگ هوا (Longhua Temple and Pagoda)" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معبد و عبادتگاه لونگ هوا (Longhua Temple and Pagoda)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید