خانه مقدس حقیقت پاتایا

به گزارش تور چین ارزان، خانه مقدس حقیقت پاتایا(sanctuary of truth pattaya)، یکی از برترین جاذبه‌های تور پاتایا برای بازدید می‌باشد. این بنا به گونه‌ای ساخته شده که بتواند در برابر باد و نور آفتاب ساحل دریا مقاومت کند.

خانه مقدس حقیقت پاتایا

معماری این بنا از باورهای هندو و بودا الهام گرفته و در هر چهار گوشه آن برج‌هایی قرار دارند که بر روی هر کدام از آنها اشکالی براساس باورها و افسانه‌های تایلند، کامبوج، هند و چین حکاکی کرده‌اند.

هدف از به کارگیری این مجسمه ها، استفاده از هنر و فرهنگی بوده است که منعکس کننده دیدگاه قدیم، دانش کهن و حکمت و فلسفه شرقی است. این موارد سبب می شود که بازدیدکنندگان زندگی کهن، مسئولیت انسان، افکار اولیه، چرخش زندگی، ارتباط زندگی با جهان و هدف مشترک از زندگی را در طی سفر خود درک کنند. سرگرمی های دیگری نیز همچون شوی دلفین ها در این مکان اجرا می شود. مسافران تور تایلند میتوانند از این مکان جالب و دیدنی در تور پاتایا بازدید نمایید.

ارزانترین راه برای رسیدن به این جاذبه مشهور و محبوب  در تور پاتایا استفاده از سونگتائو (یک وسیله نقلیه محلی که مانند یک وانت مسقف است که مسافران در پشت آن می‌نشینند) می‌باشد. اما اگر شما ترجیح بدهید که یک سفر راحت را تجربه کنید، می‌توانید از هتل خود تاکسی بگیرید.

خانه مقدس حقیقت پاتایا یکی از جاذبه های گردشگری تور پاتایا است که یک بنای چوبی عظیم و با ابهت معبد مانندی است که در شمال پاتایا در کنار دریا قرار گرفته و بلندترین نقطه آن 105 متر ارتفاع دارد. 

انتشار: 29 آبان 1396 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 28

به "خانه مقدس حقیقت پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه مقدس حقیقت پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید