رفت و آمد در پوکت

به گزارش تور چین ارزان، قبل از سفر به هر شهری خوب است بدانید که سیستم حمل و نقل آن شهر به چه صورتی است. رفت و آمد شما در تور پوکت می‌تواند از طریق اتوبوس، تاکسی، موتور، قایق، توک توک و یا حتی دوچرخه باشد.

رفت و آمد در پوکت

بخش بزرگی از سیستم حمل و نقل این شهر از توک‌توک‌ها تشیل شده است. توک توک در واقع موتورسیکلتی سه چرخ با یک کابین خیلی کوچک است که بسته به حال و هوای راننده‌ای که دارد با رنگ و آویزهای گل و مهره تزئین شده است. کم پیش می‌آید توریستی را مشاهده کنید که در تور پوکت باشد، اما توک توک سوار نشود.

در تور پوکت به این نکته هم توجه کنید که کرایه‌ توک توک‌ها از پیش تعیین شده نبوده و باید با هم توافق نمایید.

تاکسی‌ها مجهز به تاکسی‌متر می‌باشند چرا که هزینه‌ خیلی بالایی ندارند اما از اتوبوس گران‌تر می‌باشند. اتوبوس‌ها را در سطح شهر کمتر مشاهده می‌شوند و برای گشتن در داخل شهر سه تا گزینه‌ برای شما وجود دارد توک‌توک، تاکسی و مینی‌بوس.

مینی‌بوس‌ها در سطح جزیره، ایستگاه‌های متعدد دارند و کرایه‌ آنها از پیش تعیین شده است و اگر وقت دارید، می‌توانید سوار یکی از آنها بشوید و محله‌های مختلف را مشاهده نمایید و از هرجا خوشتان آمد، پیاده شوید. وارد شهر که می‌شوید، باید مواظب رانندگانی که کرایه‌ بیشتری از شما می‌خواهند باشید. سونگ تائو، نوعی وانت صندلی‌دار می‌باشد که بیشتر در خیابان رانونگ و نزدیک بازار تردد می‌کنند و از ساعت 6صبح تا 18، با کرایه‌ی ارزان، گردشگران را جابه‌جا می‌کنند. 

اگر به موتور‌سواری علاقه دارید، در پوکت می‌توانید موتور‌سیکلت کرایه نمایید، اما باید وقت گذشتن از جاده‌های پیچ در پیچ و خطرناک با حواس جمع رانندگی کنید.

انتشار: 25 مهر 1396 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 22

به "رفت و آمد در پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفت و آمد در پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید