مراکز خرید پوکت

به گزارش تور چین ارزان، خرید یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های تور پوکت می‌باشد. مراکز خرید مدرن یکی از بهترین جاذبه‌های تور پوکت برای بازدید از جاذبه‌های مدرن هستند. در این مقاله شما را با بهترین مراکز خرید پوکت آشنا خواهیم کرد.

مراکز خرید پوکت

مرکز خرید بانگلا پوکت

جدیدترین مرکز خرید پوکت در جزیره پاتونگ قرار گرفته است. در این مکان می‌توانید همه نوع لباس با برندهای مختلف پیدا نمایید. هر چیزی که برای شنا رفتن و یا حمام آفتاب گرفتن لازم دارید در این مرکز می‌توانید خریداری نمایید، همه نوع لوازم آرایشی را امتحان نمایید و انتخاب کنید. ویژگی این مرکز خرید در کنار تنوع فروشگاه‌هایی که دارد و نزدیکی آن به کافه‌ها و رستوران‌ها از برترین جاذبه‌های تور پوکت هستند.

مرکز خرید جانگسیلون پوکت

این مرکز خرید مدرن در منطقه پاتونگ که یکی از بهترین بخش‌های پوکت می‌باشد، قرار گرفته است. مرکز خرید جانگسیلون با ساختمانی شیک و مغازه‌هایی لوکس، حال و هوای خیلی متفاوتی دارد. درجانگسیلون برای هر کسی، با هر سلیقه‌ای یک چیزی پیدا خواهید کرد. برای بچه‌ها هر جور اسباب‌بازی، برای عاشقان بازی‌های کامپیوتری انواع کنسول‌های بازی و جدیدترین و عجیب‌ترین بازی‌های دنیا، برای طرفداران مد و برندهای بین‌المللی فروشگاه‌های بزرگی از عظر و لوازم آرایش و حتی لوازم خانه.

فوردکورت بزرگ این مرکز خرید با بخش روباز مناسب سفارش یک نوشیدنی وسط خرید یا یک اسنک و غذای دورهمی می‌باشد که همه شما هم می‌دانید بعد از خرید چقدر دلچسب خواهد بود. بعد از خرید می‌توانید در یکی از چند سالن سینمای این مرکز در تور پوکت لحظات خوشی را برای خانواده خود مهیا کنید.

سنترال فستیوال پوکت

این مرکز خرید خارج از شهر پوکت قرار گرفته است و ساختمانی دارد که برای رفاه حال مشتریان خود یک تهوی مطبوع عالی دارد. فودکورت بزرگ با غذاهای متنوع بین‌المللی و سینمای بزرگ با چندین سالن از دیگر امکانات این مرکز در تور پوکت هستند. 120 فروشگاه در این مرکز خرید وجود دارد که این روزها در اوتلت آنها می‌شود همه چیز را با قیمت‌های خیلی خوب پیدا نمود. از ابریشم و لیوایز و ساعت و لپ‌تاپ گرفته تا اسباب‌بازی و لوازم بچه و هر جور لوازم ورزشی. خلاصه هر چیزی که فکرش را هم بکنید از تمام برندهای معروف دنیا در این فروشگاه‌ها حضور دارند.

انتشار: 25 مهر 1396 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 20

به "مراکز خرید پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید